Beantwoord

publiceren

  • 3 November 2015
  • 31 reacties
  • 832 keer bekeken

Kan de website gemaakt met Parallel Presence Builder niet publiceren.

Krijg steeds de foutmelding:

Cannot find site files at http://kerkoirsbeek.nl/. The specified site URL does not match the ftp settings.

Graag ondersteuning
icon

Beste antwoord door Tim 30 November 2015, 12:51

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo Kerkoirsbeek,

Heeft u zelf inmiddels iets gedaan waardoor het publiceren nu wel weer werkt? (zojuist gekeken en het werkt nu wel)

Er kan een keer een timeout optreden en een probleem geven met de publicatie. Wanneer het na enkele pogingen nog steeds niet lukt, zit er misschien een fout in een bestand of script. Probeer de laatste wijziging dan ongedaan te maken en kijk of publiceren dan wel werkt.

Trouwens, de website heeft zeker een geslaagde update gekregen, complimenten! :D
Beste Tim

Ik kan helaas geen duidelijkheid geven over evt  problemen over de afgelopen tijd.

De permanente problemen en de duur (vanaf sept 2015)  zonder uitzicht op een oplossing hebben ons gedwongen uit te wijken naar een andere provider.

We zullen over enige maanden evaluren of we nog terugkeren naar de website van KPN.

Dank in elk geval voor je persoonlijke inspanningen

Hartelijke groet

Frans
Reputatie 3
Badge +3
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1301 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/publiceren/m-p/6283#M998

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/publiceren/m-p/6140#M973

Goedemorgen Frans ( ),

Lastig dat u deze problemen blijft houden! Smiley Verrast

Het publiceren werkt momenteel. Heeft u zelf iets gedaan om het op te lossen?

Wellicht heeft u zelf de bestanden verwijderd zodat niets in de weg zit bij het publiceren?

Als een volgende keer het probleem weer aanwezig is, wil ik graag voor u kijken of we achter de oorzaak kunnen komen om een definitieve oplossing te realiseren.

 

Beste Tim

Het is weer zover

er kan niet gepubliceerd worden, ook kunnen we in deze situaties nooit een kopie of snapshot maken!

hopenlijk kun je de oorzaak achterhalen

vriendelijke groet

frans

 

Goedenavond Frans, 

Dit is vervelend op deze manier! 😞 Ik heb de technische melding die Tim eerder heeft aangemaakt voor dit probleem, erbij gepakt, en het lijkt erop dat deze nog niet geheel als "opgelost" is gemeld. Het kan dus goed zo zijn, dat de technische dienst nog bezig is met het probleem. 

Omdat dit natuurlijk te lang duurt, heb ik om opheldering gevraagd bij de technische dienst. Ik heb gevraagd wat de status van dit probleem is, en wanneer ze verwachten dit op te lossen. Ik hoop u zo snel mogelijk (direct wanneer ik een reactie ontvang), inhoudelijk te informeren over waar we staan. 

Mijn excuses voor het ongemak. Voor nu een fijne avond toegewenst. 

Met vriendelijke groet,

Burhan
Reputatie 3
Badge +3
Goedenavond Frans, 

Tim is helaas niet aanwezig op dit moment, maar ik neem het graag van hem over waar jullie gebleven waren. 

Ik heb nog geen inhoudelijke terugkoppeling ontvangen, maar wel een bericht ontvangen van mijn collega's die dit probleem in beheer hebben. Er wordt naar gekeken en er volgt spoedig een inhoudelijke terugkoppeling. 

Ik hoop dat het probleem dan direct verholpen zal zijn. 

Ik stuur u een bericht zodra ik meer weet! 

Met vriendelijke groet,

Burhan
Reputatie 7
Badge +11
Beste Kerkoirsbeek,

Welkom bij de Zakelijke Community van KPN! :D

Als ik uw domeinnaam bekijk, merk ik op dat deze nog op het oude hosting platform staat. Binnenkort wordt het account gemigreerd naar een nieuw platform. Op het oude hosting platform is Parallels Site Builder uitgeschakeld wegens beveligingsredenen. Het is op dit moment niet mogelijk om de content manager te gebruiken. Dat heeft dus gevolgen voor het updaten van uw website.

Indien u graag een content manager wenst te blijven gebruiken, dan kan ik u helpen om uw account eerder over te zetten dan gepland staat. Als ik u hiermee kan helpen dan verneem ik dat graag!
Reputatie 7
Badge +11
Beste Kerkoirsbeek,

Dat snap ik heel goed, laten we de migratie snel in gang zetten!

Ik heb zojuist een verzoek ingediend om uw account bij de volgende migratie mee te nemen. Ik verwacht dat de migratie ergens volgende week gaat plaats vinden, hierover wordt u per e-mail op de hoogte gehouden. Ik ben in afwachting van een terugkoppeling, zodra ik meer duidelijkheid heb dan zal ik u informeren.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Kerkoirsbeek,

Goed dat u contact hierover op neemt. Ik zie dat de migratie nog niet klaar is. Deze is opgestart maar nog niet afgerond. Mijn excuses voor het ongemak, dit had al lang klaar moeten zijn!

Ik heb dit probleem gemeld bij de verantwoordelijke afdeling, zodra ik een terugkoppeling ontvang dan breng ik u op de hoogte.

De website kunt u nog wel actualiseren / bijwerken rechtstreeks in de broncode. Indien dit niet lukt en wel urgentie voor u heeft, kunt u daar hulp bij zoeken.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Kerkoirsbeek,

Ik heb van mijn collega begrepen dat hij telefonisch contact met u heeft gehad en uitleg heeft gegeven over het probleem. Ik zie dat de migratie inmiddels klaar is, helemaal goed! :D

Als er aanvullende vragen zijn lees ik deze graag. Mijn advies om ook het topic over migraties even te bekijken!
Reputatie 7
Badge +11
Beste Kerkoirsbeek,

Toen ik uw webpagina vanmorgen bekeek, was er een "HTTP 500 Internal Server Error". Dit wordt meestal veroorzaakt door verkeerde rechten of een probleem in het .htaccess bestand. Ik heb uw .htacces bestand gebackupt en verwijderd. Nu werkt de hosting in ieder geval weer.

Nu doet het volgende probleem zich nog voor, uw webspace ruimte ligt boven de 250MB (~275MB). Op het oude platform is dit nooit goed bekerend. Ik heb tijdelijk 2x 250MB extra op uw account gezet. Dit zodat we uw diskspace geheel kunnen backuppen. De extra diskspace kan weer uitgezet worden als de website online staat.

Ik probeer nu uw website te herstellen zodat deze straks hopelijk geïmporteerd kan worden!

Even geduld en graag zelf niets wijzigen op het moment ;)
Reputatie 7
Badge +11
Beste Kerkoirsbeek,

De website is hersteld en ik ben bezig geweest om de website te importeren in Parallels Presence Builder zodat u deze kunt bewerken middels de website editor. Dit is gelukt! :S

Uw oude website staat tijdelijk hier:

http://orgel.kerkoirsbeek.nl/

Uw nieuwe website staat hier:

http://kerkoirsbeek.nl/

(de website is geïmporteerd en daardoor zijn enkele layout elementen automatisch gewijzigd!)

In de Control Panel kunt u naar de website editor via Wijzigen in Parallels Presence Builder 12.0.5-17

wijzigenwebsite.PNG

Veel succes ermee! :D

PS. Let op dat ik uiteindelijk 1x 250MB extra Website Webspace voor u heb geactiveerd.
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Kerkoirsbeek,

Ik heb eigenlijk geen idee waarom het niet lukte, maar de website kan nu weer worden gepubliseerd.

Wanneer deze fouten voorkomen kunt u proberen om via "Herstel" een eerdere versie terug te zetten en het opnieuw proberen.

Succes met het ontwerpen!
Reputatie 7
Badge +11
Hoi Frans,

Er lijken problemen te zijn op de hosting server. Vanmorgen heb ik namelijk ook een andere gebruiker geholpen met hetzelfde probleem. De fout kan betekenen dat er geen verbinding via FTP gemaakt kan worden. Bij toeval is het mij gelukt om het publiseren voor deze gebruiker weer werkend te krijgen. Dezelfde handelingen probeer ik nu op uw account. Een mogelijkheid is dus dat het om een storing gaat en deze vanzelf wordt verholpen.

Sinds wanneer heeft u dit probleem?
Reputatie 7
Badge +11
Dag Frans,

Duidelijk. Dan verwacht ik niet dat de problemen te maken hebben met een eventueel algemene server storing.

Ik heb u een privébericht gestuurd. Graag ontvang ik van u een reactie met een 06-nr die ik kan vermelden bij de storing.

En natuurlijk ook alvast fijne feestdagen!
Reputatie 7
Badge +11
Beste Frans,

Bedankt voor uw telefoonnummer. Ik heb een melding voor de technische dienst aangemaakt. Wel erg balen dat de kerstdagen en het weekend nu komt, de doorlooptijd kan daardoor vertraging oplopen. We doen onze best om het probleem zo snel mogelijk opgelost te krijgen.

Ik zie dat u de gallery heeft proberen te installeren. Deze installatie lijkt niet af te ronden. Ik denk dat deze problemen allemaal met elkaar te maken hebben. U krijgt van ons bericht hoe verder!
Reputatie 7
Badge +11
Goedemorgen Frans (http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/publiceren/td-p/4929/page/3#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank),

Lastig dat u deze problemen blijft houden! :S

Het publiceren werkt momenteel. Heeft u zelf iets gedaan om het op te lossen?

Wellicht heeft u zelf de bestanden verwijderd zodat niets in de weg zit bij het publiceren?

Als een volgende keer het probleem weer aanwezig is, wil ik graag voor u kijken of we achter de oorzaak kunnen komen om een definitieve oplossing te realiseren.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Frans, ( http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/publiceren/td-p/4929/page/3#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank )

De melding die ik heb aangemaakt voor de technische dienst op 24 december is nog in behandeling bij de leverancier (Parallels). Mijn collega Burhan heeft aandacht gevraagd bij de behandelende afdeling voor het issue, daar hebben we nog geen inhoudelijke terugkoppeling op mogen ontvangen. Ik zal er om die reden achteraan gaan.

Heeft u op dit moment ook een probleem met de website waar ik naar kan kijken en mee kan helpen?
Reputatie 7
Badge +11
Beste Frans, (@Kerkoirsbeek)

Het heeft te lang moeten duren maar de melding heeft eindelijk een update en is enkele dagen geleden gesloten met de status opgelost. In uw account zat een vastgelopen taak die door de leverancier van het platform verholpen is. Graag verneem ik van u een bericht of u recent nog problemen heeft ondervonden?
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Frans,

Dat is erg jammer om te horen! Ik hoop dat de nieuwe provider voldoende ondersteuning kan bieden voor de content applicaties.

Geen dank voor het helpen natuurlijk. Ik zie u graag weer op het forum terug als u een vraag heeft.
Beste Tim..

Graag wil ik je aanbod aanvaarden en vragen de website zo snel mogelijk te migreren.

We kunnen nu al meer dan een maand geen updates meer verzorgen en dat is zeer hinderlijk, temeer omdat we wekelijks aktuele info plaatsen op de site

Hartelijk dank alvast
Beste Tim

We zijn inmiddels weer 2 weken verder zonder voortgang.

Nog erger vind ik dat we onze website al 2 maanden niet meer hebben kunnen actualiseren, waarbij dit eigenlijk wekelijks nodig is.

De kommunikatie en ondersteuning vanuit KPN hierover zijn zeer teleurstellend
Beste Tim

Dank voor de voortgang.

Jammer is dat ik nu de oude website gegevens niet kan importeren met de optie "Site importeren vanuit SiteBuilder 4.5"

Deze gegevens lijken opgeruimd te zijn ? terwijl deze voorheen incl een back-up wel op het nieuwe platform stonden (dan wel nog niet gepubliceerd)

Hoe nu verder  ???
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1301 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/publiceren/m-p/4929#M566Kan de website gemaakt met Parallel Presence Builder niet publiceren.

Krijg steeds de foutmelding:

Cannot find site files at http://kerkoirsbeek.nl/. The specified site URL does not match the ftp settings.

Graag ondersteuning

 https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/publiceren/m-p/5495#M748Beste Kerkoirsbeek,

De website is hersteld en ik ben bezig geweest om de website te importeren in Parallels Presence Builder zodat u deze kunt bewerken middels de website editor. Dit is gelukt! Smiley Verrast

Uw oude website staat tijdelijk hier:
http://orgel.kerkoirsbeek.nl/

Uw nieuwe website staat hier:

http://kerkoirsbeek.nl/

(de website is geïmporteerd en daardoor zijn enkele layout elementen automatisch gewijzigd!)

In de Control Panel kunt u naar de website editor via Wijzigen in Parallels Presence Builder 12.0.5-17

wijzigenwebsite.PNG

Veel succes ermee! Smiley Vrolijk

PS. Let op dat ik uiteindelijk 1x 250MB extra Website Webspace voor u heb geactiveerd.

 Beste Tim,

We hebben de site kunnen publiceren, dank voor je inspanning.

Bij de nu volgende publikatie lukt het niet meer en krijg ik de volgende foutmelding

The site cannot be published to the specified location.
Failed to copy site files because an error occurred during publishing. Contact the server administrator for assistance.

Wil je nog eens inspringen ?

dank alvast
Beste Tim

Na een aantal succesvolle publicaties heb ik opnieuw dezelfde foutmelding en kan de site niet publiceren

he site cannot be published to the specified location.
Failed to copy site files because an error occurred during publishing. Contact the server administrator for assistance.

Het is me niet duidelijk wat er gebeurt en hoe ik dat kan voorkomen ?
Beste Tim

Na enkele weken zonder problemen zijn er we er problemen met publiceren.

We hebben al een oudere versie teruggehaald cfr jouw eerdere suggestie maar ook deze lukt niet

Wil je nog eens helpen ?

Dank alvast

Met vriendelijke groet

Frans 
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/publiceren/m-p/5937#M881Hoi Frans,

Er lijken problemen te zijn op de hosting server. Vanmorgen heb ik namelijk ook een andere gebruiker geholpen met hetzelfde probleem. De fout kan betekenen dat er geen verbinding via FTP gemaakt kan worden. Bij toeval is het mij gelukt om het publiseren voor deze gebruiker weer werkend te krijgen. Dezelfde handelingen probeer ik nu op uw account. Een mogelijkheid is dus dat het om een storing gaat en deze vanzelf wordt verholpen.

Sinds wanneer heeft u dit probleem?

 

Reageer