Beantwoord

Publiceren

  • 12 March 2017
  • 8 reacties
  • 127 keer bekeken

Hallo, ik kan niet publiceren

De site kan niet worden gepubliceerd op de opgegeven locatie.
Kan geen sitebestanden vinden op http://lepotech.nl/. De opgegeven URL van de site komt niet overeen met de ftp-instellingen.
icon

Beste antwoord door Lindsay 14 March 2017, 16:37

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Goedemiddag Janlepoutre,

Ik zie het! De Parallels Presence Builder kan inderdaad niet wegschrijven naar de locatie '/'. Eigenlijk had u het niet eens met deze locatie moeten kunnen installeren (normaal gesproken verschijnt een foutmelding), dus dit is een interessante situatie!

Graag ga ik dit oplossen voor u. Zou u mij een berichtje willen sturen als ik aan de slag mag? Dan vraag ik u vanaf dat moment de site even met rust te laten, zodat we niet door elkaar werken.
Ik geef dan een seintje als ik klaar ben en zal laten zien hoe ik het heb gefikst.:)
Goede middag,

Prima, ik laat de site met rust.

gr. J. Lepoutre
Reputatie 6
Badge +5
Super! Ik start nu 🙂
Reputatie 6
Badge +5
Klaar! Het zou nu moeten werken. Opvallend: ik moet mijn woorden inslikken. Sinds de recente update is het blijkbaar mogelijk om de Parralels Presence Builder te installeren in de root (/).

Wat ik heb gedaan is als volgt:

Back-up
Het belangrijkste bij een wijziging van de site is: back-ups, back-ups en nog eens back-ups. Bij KPN gaat dat heel simpel.

Eerst heb ik een 'Snapshot' van de site gemaakt in de Parallels Presence Builder.


Vervolgens heb ik dit snapshot gedownload naar mijn computer. Nu is deze veiliggesteld.


Hierna, om helemaal grondig te werk te gaan, heb ik de back-up functie van de Cloud Portal nog gebruikt.


Installatie
Hierna heb ik de PPB verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Hier zag ik dat de locatie vaststaat op '/'. Daarom heb ik dit verder rechtgetrokken en heb ik ook het URL pad van het domein aangepast naar '/'.

Herstel
Nu dit geregeld is, heb ik de PPB weer geopend en het tabblad 'Herstel' erbij gepakt. Hier heb ik mijn Snapshot geüpload en deze geladen.


De site staat er nu weer hetzelfde bij als eerst, maar ik heb de boel een beetje opgeruimd.:) Zou u willen controleren of publiceren nu wel goed gaat? Ik ben benieuwd!
Beste Lindsay,

Ik krijg nog steeds dezelfde melding.

Gr. J. Lepoutre
Reputatie 6
Badge +5
Het is mij zojuist gelukt!

Ik heb het URL pad weer aangepast, dit keer naar /lepotech.nl. Hiermee loopt de boel eindelijk als een trein.

U kunt gerust verder met uw website 🙂
Beste Lindsay,

Bedankt voor de hulp.

gr. J. Lepoutre
Reputatie 6
Badge +5
Graag gedaan! 😃

Reageer