Beantwoord

Publiceren met Parallels Presence Builder werkt niet

  • 9 December 2015
  • 4 reacties
  • 296 keer bekeken

Ik heb een probleem met het publiceren van mijn site na het maken in parallels

De volgende foutmelding krijg ik.

Waar kan ik een en ander wijzigen zodat ik kan publiceren.

De site kan niet worden gepubliceerd op de opgegeven locatie.
Kan geen sitebestanden vinden op http://k******.nl/. De opgegeven URL van de site komt niet overeen met de ftp-instellingen.

wouter
icon

Beste antwoord door Tim 11 December 2015, 09:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Wouter,

Welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Ik help u graag met het oplossen van dit probleem. Ik kan u alvast vertellen dat er twee mogelijke oorzaken zijn:

  1. Er staan DNS A records ingesteld naar een ander IP-adres. Parallels Presence Builder kijkt extern naar de DNS welk IP-adres gebruikt moet worden. Als u DNS records ingesteld heeft staan naar een externe hoster of bijvoorbeeld de oude PEM hosting omgeving van KPN dan kan probeert Parallels Presence Builder de website op een verkeerde locatie te uploaden. Verwijder de handmatige DNS records en het zou moeten kunnen werken!
  2. Het FTP wachtwoord is niet correct gesynchroniseert met Parallels Presence Builder. Dat kan gebeuren door een systeem time-out of een ander probleem. Wijzig uw FTP wachtwoord zodat deze automatisch synchroniseert met Parallels Presence Builder.

Middels uw e-mailadres heb ik uw account gevonden en zie ik dat er inderdaad andere DNS records actief staan. Ik heb dit niet voor u aangepast, mocht u er niet uitkomen dan help ik u er natuurlijk graag mee! Veel succes!
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Publiceren-met-Parallels-Presence-Builder-werkt-niet/m-p/5698#M813Beste Wouter,

Welkom bij de zakelijke community van KPN! Smiley Vrolijk

Ik help u graag met het oplossen van dit probleem. Ik kan u alvast vertellen dat er twee mogelijke oorzaken zijn:

  1. Er staan DNS A records ingesteld naar een ander IP-adres. Parallels Presence Builder kijkt extern naar de DNS welk IP-adres gebruikt moet worden. Als u DNS records ingesteld heeft staan naar een externe hoster of bijvoorbeeld de oude PEM hosting omgeving van KPN dan kan probeert Parallels Presence Builder de website op een verkeerde locatie te uploaden. Verwijder de handmatige DNS records en het zou moeten kunnen werken!
  2. Het FTP wachtwoord is niet correct gesynchroniseert met Parallels Presence Builder. Dat kan gebeuren door een systeem time-out of een ander probleem. Wijzig uw FTP wachtwoord zodat deze automatisch synchroniseert met Parallels Presence Builder.
Middels uw e-mailadres heb ik uw account gevonden en zie ik dat er inderdaad andere DNS records actief staan. Ik heb dit niet voor u aangepast, mocht u er niet uitkomen dan help ik u er natuurlijk graag mee! Veel succes!

 Tim
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1459 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Publiceren-met-Parallels-Presence-Builder-werkt-niet/m-p/5708#M817https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Publiceren-met-Parallels-Presence-Builder-werkt-niet/m-p/5698#M813Beste Wouter,

Welkom bij de zakelijke community van KPN! Smiley Vrolijk

Ik help u graag met het oplossen van dit probleem. Ik kan u alvast vertellen dat er twee mogelijke oorzaken zijn:

  1. Er staan DNS A records ingesteld naar een ander IP-adres. Parallels Presence Builder kijkt extern naar de DNS welk IP-adres gebruikt moet worden. Als u DNS records ingesteld heeft staan naar een externe hoster of bijvoorbeeld de oude PEM hosting omgeving van KPN dan kan probeert Parallels Presence Builder de website op een verkeerde locatie te uploaden. Verwijder de handmatige DNS records en het zou moeten kunnen werken!
  2. Het FTP wachtwoord is niet correct gesynchroniseert met Parallels Presence Builder. Dat kan gebeuren door een systeem time-out of een ander probleem. Wijzig uw FTP wachtwoord zodat deze automatisch synchroniseert met Parallels Presence Builder.
Middels uw e-mailadres heb ik uw account gevonden en zie ik dat er inderdaad andere DNS records actief staan. Ik heb dit niet voor u aangepast, mocht u er niet uitkomen dan help ik u er natuurlijk graag mee! Veel succes!

 Tim

 Tim,

Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen. Dns wijzigen bedoel ik. . Zou je me hiermee kunnen helpen..
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Wouter,

Ik zie dat u het heeft geprobeerd. :D Het verwijderen van de oude DNS records is gelukt alleen zijn de standaard DNS records op inactief blijven staan. Ik heb enkel deze nog voor u hoeven activeren.

Het publiceren is nu gelukt. Het kan zeker 4 tot 8 uur duren voordat de meeste DNS servers wereldwijd de DNS wijzigingen hebben overgenomen. Binnen Nederland meestal wel sneller en zal de website binnen enkele uren benaderbaar moeten zijn.

Veel succes met de websites!

Reageer