Vraag

Rekening na beëindiging cloud-diensten

  • 17 januari 2019
  • 1 reactie
  • 81 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Beste,

Vannacht heb ik de laatste e-mails gehad met betrekking tot het beëindigen van mijn clouddiensten bij KPN.

Ter info:
  • Office 365 Instap van KPN, vervaldatum: 05-Nov-2018
  • Webhosting Online Linux, vervaldatum: 16-Okt-2018
  • 27 Domeinennamen, vervaldatum: 15 en 16-Jan-2019
Toch kreeg ik vanochtend nog een rekening toegestuurd met de kosten voor de domeinnamen van 01 feb t/m 28 feb 2019, terwijl deze per vandaag beëindigt zijn. Ik neem aan dat dit een fout is en ik ga er dan ook vanuit dat jullie deze laatste factuur laten vervallen? Het betreft Factuurnr klantnr000013

Mvg Henk

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Goedemiddag Henkie,

De beëindiging van uw Cloud-producten en het stoppen van de facturering lopen in deze niet synchroon. U ontvangt nog een slotnota waarop alle eventueel teveel betaalde bedragen worden gecrediteerd.

Reageer