Beantwoord

site in aanbouw

  • 20 november 2015
  • 17 reacties
  • 334 keer bekeken

hallo

al enige tijd staat mijn website in aanbouw.

www.vdschaopedobbe.nl

ik kan hem niet uploaden

ook mijn website trimsalonbrischa.nl kan ik niet uploaden

heb onderhand al 3x aan de telefoon gezeten maar nog geen stap verder

groeten Marije
icon

Beste antwoord door Tim 23 december 2015, 10:59

Beste Marije,

Ik heb u geholpen om aan de verhuiscodes voor uw domeinnaam te komen. Het topic markeer ik als beantwoord / opgelost.

Als ik nog iets voor u kan doen dan verneem ik graag een bericht.

Prettige kerstdagen toegewenst! :D

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste trimsalonbrisch,

Frustrerend dat het niet lukt om de websites te uploaden! Ik wil u graag helpen.

De website vdschaopedobbe.nl betreft volgens mijn gegevens een Eigen Site & Mail abonnement. U kunt via FTP inloggen met uw MijnKPN inloggegevens, uw gebruikersnaam hiervoor stuur ik u in een privébericht toe. Ik verneem graag van u waarom het niet lukt om bestanden te uploaden.

De domeinnaam trimsalonbrischa.nl is een Mijn Bedrijf Online abonnement met volledige hosting diensten. Het account is op 1 oktober gemigreerd naar het nieuwe platform (cp.online.kpn.com). Ik kan geen problemen vinden op het account, de website die erop staat kan weergegeven worden. Waar loopt u precies vast?
ben nog geen stap verder

jammer

mijn zakelijke site is nog steeds niet goed online

en ben al de hele ochtend bezig

geduld geduld denk ik

ik heb jouw ook een pb gestuurd tim

groeten Marije
Reputatie 7
Badge +11
Beste Marije,

Ik heb u een privébericht gestuurd met de juiste FTP gegevens. Wachtwoorden kan ik alleen niet inzien. Indien u een foutmelding krijgt dat de autenticatie / verificatie mislukt, wil ik u adviseren om uw wachtwoord te wijzigen en het nogmaals proberen.

Graag hoor ik van u of het lukt. Als u een foutmelding krijgt, zou ik deze graag precies willen weten.

Succes!
hoi

(vdschaopedobbe.nl)

hij geeft een foutmelding aan

530 user cannot log in 

fatale fout kan geen verbinding maken

de site trimsalonbrischa probeer ik nieuw wachtwoord voor op te vragen want die gebruikers naam ken ik totaal niet

groeten marije
Reputatie 7
Badge +11
Beste Marije,

Ik kom er wellicht een beetje laat mee, vandaag zijn er flinke storingen op het KPN netwerk waardoor veel diensten niet goed werken. Wellicht heeft dit probleem er ook mee te maken.

Heeft u het FTP programma SmartFTP ook geprobeerd? Ik ben benieuwd of deze dezelfde foutmelding geeft.

Voor trimsalonbrischa.nl is een volwaardig hosting abonnement actief. U heeft in de Control Panel de mogelijkheid om zelf een FTP account aan te maken en eventueel zelfs meerdere gebruikers. De gebruikersnaam die ik naar u heb gestuurd is uw standaard gebruikersnaam en kan gewijzigd worden in de Control Panel. Om in te loggen in de Control Panel heeft u andere inloggegevens nodig.

Ik verneem graag of u eruit komt!
vd schaopedobbe site

nu met smart ftp 

geeft foutmelding

error 0x80043114
hallo

ik moet nu zo echt wel andere dingen doen 

gezin en dieren 

ben al gehele dag bezig met de websites en ik wordt er nog niet vrolijk van

ik kan al vanaf mid sept niet inloggen/updaten dus dat heeft niks met de storing te maken

als ik inlog op mijn kpn kan ik de pop-up schermen niet lezen zijn leeg.

waar bv alle gegevens opstaan van website

misschien dat ik het vanavond probeer anders andere dag

maar hoop dat het snel oplost want mijn zakelijke pagina is niet meer online en dat kost klanten
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Marije,

Voor zover ik heb kunnen vinden, betekent deze foutmelding dat de inloggegevens niet kloppen.

Mijn advies om te kijken of u kunt inloggen met deze gegevens op de KPN webmail (het is een HetNet account).

Als u niet kunt inloggen, is het wachtwoord niet correct en kan ik eventueel een nieuw wachtwoord naar u sturen.
Reputatie 7
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1377 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/site-in-aanbouw/m-p/5276#M703hallo

ik moet nu zo echt wel andere dingen doen 

gezin en dieren 

ben al gehele dag bezig met de websites en ik wordt er nog niet vrolijk van

ik kan al vanaf mid sept niet inloggen/updaten dus dat heeft niks met de storing te maken

als ik inlog op mijn kpn kan ik de pop-up schermen niet lezen zijn leeg.

waar bv alle gegevens opstaan van website

misschien dat ik het vanavond probeer anders andere dag

maar hoop dat het snel oplost want mijn zakelijke pagina is niet meer online en dat kost klanten

 Hallo 
  • 

    Heb je al via webmail kpnmail nl geprobeerd je wachtwoord te laten herstellen? Ik weet dat 
  •  je wachtwoord alleen maar kan herstellen (resetten), je wachtwoord inzien kan hij niet.

    https://

    - Wellicht onthoud jouw SmartFTP proggie wel een onjuist ingevuld email/wachtwoord!

    - Hebben jullie wellicht meerdere @hetnet.nl email accounts? Dan moet je even uitzoeken met@TIm welk adres gekoppeld is aan je FTP voor het uploaden van beiden websites. 

    1. voer hier de text van je e-mail account in "hierjouwnaam"@

    2. klik op de button van "hetnet.nl"

    3. klik op de pijltjes "wachtwoord vergeten".

    Als je alle twee de velden juist hebt ingevuld/aangeklikt, dan zou je van KPN een mail moeten ontvangen in je hierjouwnaam@hetnet.nl mailbox met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanvragen.

    (uiteraard alles invullen zonder de " tekens!)

    Vragen?, stel ze gerust!

    Succes!
  • hallo berend

    in iedergeval erg bedankt voor extra informatie

    ik zal zien wanneer ik vande week er tijd voor vrij kan maken

    en er weer voor te gaan zitten
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/site-in-aanbouw/m-p/5277#M704Hallo Marije,

    Voor zover ik heb kunnen vinden, betekent deze foutmelding dat de inloggegevens niet kloppen.

    Mijn advies om te kijken of u kunt inloggen met deze gegevens op de KPN webmail (het is een HetNet account).

    Als u niet kunt inloggen, is het wachtwoord niet correct en kan ik eventueel een nieuw wachtwoord naar u sturen.

     hallo tim

    via kpn webmail kom ik gewoon in mijn email box dus dat klopt
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/site-in-aanbouw/m-p/5261#M697Beste trimsalonbrisch,

    Frustrerend dat het niet lukt om de websites te uploaden! Ik wil u graag helpen.

    De website vdschaopedobbe.nl betreft volgens mijn gegevens een Eigen Site & Mail abonnement. U kunt via FTP inloggen met uw MijnKPN inloggegevens, uw gebruikersnaam hiervoor stuur ik u in een privébericht toe. Ik verneem graag van u waarom het niet lukt om bestanden te uploaden.

    De domeinnaam trimsalonbrischa.nl is een Mijn Bedrijf Online abonnement met volledige hosting diensten. Het account is op 1 oktober gemigreerd naar het nieuwe platform (cp.online.kpn.com). Ik kan geen problemen vinden op het account, de website die erop staat kan weergegeven worden. Waar loopt u precies vast?

     via die pagina kom ik niet ingelogd.

    diverse keren ww opgevraagd maar krijg geen reaktie

    die gebruikers naam (die je me stuurde) kan ik niet in mijn email vinden enz
    ik heb nu weer alles opnieuw ingevuld 

    de site vdschaopedobbe.nl

    maar er klopt iets nog steeds niet want ik krijg geen verbinding

    dus die site is nog steeds op onverklaarbare reden in aanbouw (heb ik niet gedaan vanaf sept)

    maar vernieuwen of iets lukt me ook niet

    nog ff en ik moet echt overstappen want dit vind ik niet fijn.

    via mijn zakelijke site kom ik dus ook geen stap verder

    kan wel inloggen via mycloud (de link via email toen met aanmelden) maar een nieuwe uploaden lukt dus niet. daar staat nu mijn kennel pagina op maar daar moet mijn trimsalon op staan
    Reputatie 7
    Badge +11
    Beste Marije,

    Vervelend om te lezen dat het allemaal nog niet lukt! :(

    Ik doe graag mijn best om u verder op weg te helpen.

    vdschaopedobbe.nl

    Dank aan http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/site-in-aanbouw/td-p/5259/page/2#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank voor zijn toelichting over het inloggen! Als u wel ingelogd kunt komen in de bijbehorende Hetnet webmail, dan is uw wachtwoord correct. Aangezien u niet met deze gegevens op FTP kunt inloggen, gaat er iets anders mis. De dienst is actief en moet kunnen werken. Graag wil ik voorstellen dat ik het probleem ga proberen te reproduceren en indien mogelijk oplossen. Kunt u een tijdelijk wachtwoord aanmaken en deze naar mij sturen in een privébericht? U kunt ook uw huidige wachtwoord sturen indien deze niet persoonlijk is.

    trimsalonbrischa.nl

    Omdat u niet kunt inloggen in de Control Panel (cp.online.kpn.com) en u ook geen wachtwoord toegestuurd krijgt met de "wachtwoord vergeten" optie, wil ik verifiëren of het e-mailadres wat geregistreerd is wel correct is. Indien deze wel juist is, dan adviseer ik u om de SPAM map van uw inbox te controleren op de e-mail. Het e-mailadres wat wij hebben staan stuur ik u per privébericht toe, ik verneem graag uw reactie.
    goedemorgen 

    na van alles geprobeerd te hebben is mijn site nog steeds niet geupdate.

    waarom hoe en wat weet ik niet 

    maar ben nu zover mijn domein namen te verhuizen.

    maarja nu dus op zoek naar de verhuiscodes en zien wat ik kan opzeggen 

    betaal er voor dus dat wil ik ook dat het werkt en dat deed het jaren tot dus sept 2015.
    Reputatie 7
    Badge +11
    Hallo Marije,

    Erg jammer dat het allemaal niet is gelukt! :(

    Ik heb u inmiddels telefonisch gesproken. In een privébericht stuur ik u meer informatie toe over de verhuiscodes.
    Reputatie 7
    Badge +11
    Beste Marije,

    Ik heb u geholpen om aan de verhuiscodes voor uw domeinnaam te komen. Het topic markeer ik als beantwoord / opgelost.

    Als ik nog iets voor u kan doen dan verneem ik graag een bericht.

    Prettige kerstdagen toegewenst! :D

    Reageer