Beantwoord

starten site

  • 16 January 2016
  • 6 reacties
  • 199 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik ben onze site opnieuw aan het installeren en nu krijg ik foutmelding 

Error occurred: 403 - forbidden

Site start wel als ik in de browser achter websitenaam   /default.html   type.
icon

Beste antwoord door tom 18 January 2016, 13:58

Bekijk origineel

6 reacties

Badge
 Hoi Tom,

Bedankt voor je bericht.
Je bedoelt dat je de website opnieuw aan het installeren bent in je nieuwe omgeving?
Kun je me vertellen welke website deze foutcode geeft? Dan ga ik dit voor je fixen.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1568 schreef op https:///t5/Stel-uw-vraag/starten-site/m-p/6294#M191 Hoi Tom,

Bedankt voor je bericht.
Je bedoelt dat je de website opnieuw aan het installeren bent in je nieuwe omgeving?
Kun je me vertellen welke website deze foutcode geeft? Dan ga ik dit voor je fixen.

 Hoi Carola,  Inmiddels werkt hij weer.  Ik heb m'n file defauld.html hernoemd naar index.html.  ter info: m'n website naam is; fecc.nl
Badge
Wat goed om te lezen, Tom! Dit was inderdaad de oplossing. Succes met de verdere invulling van uw website.
Hallo Tom,

Mijn cloud omgeving is helemaal geblokkeerd.geen enkel wachtwoord is correct, ook niet nadat ik een nieuw wachtwoord heb aangemaakt.

Is er een oplossing? Ik wil namelijk een verhuiscode voor mijn domeinnaam.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1576 schreef op https:///t5/Stel-uw-vraag/starten-site/m-p/6301#M194Hallo Tom,

Mijn cloud omgeving is helemaal geblokkeerd.geen enkel wachtwoord is correct, ook niet nadat ik een nieuw wachtwoord heb aangemaakt.

Is er een oplossing? Ik wil namelijk een verhuiscode voor mijn domeinnaam.

 Goede middag Fretje,

Ik heb hier geen ervaring mee. 

Maar dat is op zich niet zo bijzonder omdat ik pas een week geleden of zo ben begonnen me er in te verdiepen.

Succes.
 
Reputatie 3
Badge +3
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1576 schreef op https:///t5/Internet/starten-site/m-p/6301#M691

Hallo Tom,

Mijn cloud omgeving is helemaal geblokkeerd.geen enkel wachtwoord is correct, ook niet nadat ik een nieuw wachtwoord heb aangemaakt.

Is er een oplossing? Ik wil namelijk een verhuiscode voor mijn domeinnaam.

 

Een goedenavond Fretje, 

Allereerst van harte welkom op het Zakelijke KPN forum. Het is natuurlijk erg onprettig wanneer uw Cloud-omgeving niet werkt. U wenst, als ik het goed begrijp, in te loggen op uw Selfcare-omgeving, om een verhuistoken (EPP-code) aan te vragen. 

Is er een reden waarom u dit niet meer bij KPN wenst onder te brengen? Ik hoop dat u niet vertrekt omdat ik qua service tekort geschoten ben! Natuurlijk hoor ik graag of dit een reden is geweest. 

Ik kan u rechtstreeks helpen met uw verhuistoken, wanneer uw besluit vast staat. Wilt u me hiervoor een privébericht sturen met daarin uw postcode/huisnummer, naam van bedrijf, domeinnaam welke u wenst te verhuizen en de laatste 4 cijfers van uw IBAN-nummer. 

Zodra ik uw gegevens heb ontvangen, ga ik aan de slag, en kom ik snel bij u terug met een reactie. 

Alvast hartelijk bedankt voor uw reactie! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer