Beantwoord

Status blijft inschakelen

  • 13 januari 2016
  • 16 reacties
  • 206 keer bekeken

Hallo,

Ben bezig met het "makkelijke programma" voor het online zetten van een website

Eindelijk kon ik het pakket Parallels Presence Builder installeren maar daar is hij nog steeds me bezig sinds gisteravond terwijl hij wel vermeld ergens dat het geinstalleerd is maar dat "makkelijke" programma zie ik nergens terug

De website is fietsboetiekbunnik.nl

En de status blijft met een uitroepteken in sync

Wat doe ik verkeerd of is er verkeerd gegaan

En contanent management blijft met een uit roep teken

vr gr John
icon

Beste antwoord door Burhan 20 januari 2016, 21:35

Ah, gelukkig John! 

Dat was mijn volgende vraag geweest namelijk! ;-)

Deel uw ervaringen met Precense Builder gerust hier.

Met vriendelijke groet,

Burhan

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/Status-blijft-inschakelen/td-p/6187#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank, welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Ik denk niet dat u iets verkeerd doet. Het platform blijft hangen op een bepaalde opdracht en nu kunnen ook geen nieuwe opdrachten worden verwerkt. Soms ontstaat dit doordat er te snel of gelijktijdig opdrachten worden verwerkt en deze elkaar in de weg zitten.

In dat geval is het vaak goed om even opnieuw te beginnen door webhosting te verwijderen. Ik heb een backup gemaakt van uw bestaande webruimte en zojuist uw webhosting opnieuw geactiveerd. Wanneer dit klaar is, moet het gaan lukken om Parallels Presence Builder in te schakelen. Ik stel graag voor dat ik dit voor u ga proberen en straks hopelijk goed nieuws kan brengen.

Als het niet is gelukt kijk ik nog even verder voor u en vraag ik ondersteuning bij de technische dienst. Ik ben dus voor u aan de slag!
Reputatie 7
Badge +11
Beste John,

Het lukt mij niet om de opdracht die vastgelopen is te verwijderen. Hiervoor moet ik schakelen met de technische dienst.

"Niet alle bewerkingen voor site 'xxxxxxxxx' zijn voltooid. Wacht totdat alle gerelateerde taken gereed zijn en probeer opnieuw."

Ik probeer het probleem zo snel mogelijk voor u opgelost te krijgen.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Status-blijft-inschakelen/m-p/6192#M980Beste John,

Het lukt mij niet om de opdracht die vastgelopen is te verwijderen. Hiervoor moet ik schakelen met de technische dienst.

"Niet alle bewerkingen voor site 'xxxxxxxxx' zijn voltooid. Wacht totdat alle gerelateerde taken gereed zijn en probeer opnieuw."

Ik probeer het probleem zo snel mogelijk voor u opgelost te krijgen.

 Alvast veel dank
Zou u dan ook het domein etc. willen registreren als alles gelukt is en misschien teveel gevraagd maar dat ik Builder kan installeren of jij op afstand en aan de slag kan

John +++
Reputatie 7
Badge +11
Hallo John,

De fout zit in Presence Builder en kan een taak niet voltooien. "Presence Builder HTTP error during command 'remove': The user with the name xxxx is not authenticated."

Dit probleem lukt ons niet om zelf op te lossen en moeten we helaas uitzetten bij Parallels of een andere oplospartij. Daardoor hebben we nu helaas te maken met een doorlooptijd en weet ik niet te zeggen wanneer het probleem is opgelost. Ik hoop dat het is gelukt voor het einde van de week. Ik houd u op de hoogte!
Weten jullie al iets meer ?

Groet John

Winkel gaat over twee weken open
Badge
Goedemorgen John,

Bedankt voor je geduld! Het probleem is uitgezet bij de juiste oplospartij. Deze partij zal waarschijnlijk vandaag met een oplossing komen. Als dit niet het geval is, dan zal een collega u sowieso bellen met welke vervolgstappen we nu gaan ondernemen. 

Met vriendelijke groeten,

Carola
Helaas niemand gebeld of een mail gekregen
Reputatie 3
Badge +3
Dag John, 

Ik lees dat het probleem inmiddels is verholpen. Mijn collega heeft u gisteren gepoogd te bellen, maar kreeg u helaas niet te pakken. Hierop zou een voicemail ingesproken zijn. 

Heeft u deze kunnen beluisteren? Kunt u weer aan de slag op dit moment? 

Ik hoor graag van u. 

Met vriendelijke groet,

Burhan
Ik heb niks gehad ook geen voicemail anders had ik wel gezien bericht gemist ?

Vreemd
Maar log net in en ik zie Precense Builder +++ 😃
Reputatie 3
Badge +3
Ah, gelukkig John! 

Dat was mijn volgende vraag geweest namelijk! ;-)

Deel uw ervaringen met Precense Builder gerust hier.

Met vriendelijke groet,

Burhan
Alles werkt alleen hoe kan ik een emailadres aanmaken op het domein

info@fietsboetiekbunnik.nl
Wederom niemand gebeld of voicemail ?
Reputatie 3
Badge +3
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1560 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Status-blijft-inschakelen/m-p/6383#M1045

Alles werkt alleen hoe kan ik een emailadres aanmaken op het domein

info@fietsboetiekbunnik.nl

 

Dag John, 

Mooi dat alles nu werkt. U bent niet meer gebeld omdat ik de storing als opgelost heb gemeld naar aanleiding van uw bericht. Ik lees nu dat het nog handig was geweest als u toch nog met mijn collega had gesproken. 

U kunt geen extra e-mailadressen aanmaken. Hiervoor heeft u een Exchange Online abonnement nodig. Bekijk hier meer informatie over de pakketten die hiervoor beschikbaar zijn: http://k.pn/iSp5wk U kunt hier ook direct een bestelling plaatsen. 

Mocht u nog vragen hebben over bovenstaande, dan kunt u me gerust een bericht sturen. 

Een fijne avond toegewenst! 

Met vriendelijke groet,

Burhan
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/217 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Status-blijft-inschakelen/m-p/6428#M1055https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1560 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Status-blijft-inschakelen/m-p/6383#M1045Alles werkt alleen hoe kan ik een emailadres aanmaken op het domein

info@fietsboetiekbunnik.nl

 Dag John, 

Mooi dat alles nu werkt. U bent niet meer gebeld omdat ik de storing als opgelost heb gemeld naar aanleiding van uw bericht. Ik lees nu dat het nog handig was geweest als u toch nog met mijn collega had gesproken. 

U kunt geen extra e-mailadressen aanmaken. Hiervoor heeft u een Exchange Online abonnement nodig. Bekijk hier meer informatie over de pakketten die hiervoor beschikbaar zijn: http://k.pn/iSp5wk U kunt hier ook direct een bestelling plaatsen. 

Mocht u nog vragen hebben over bovenstaande, dan kunt u me gerust een bericht sturen. 

Een fijne avond toegewenst! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

 Oke dank en helemaal top voor de service +++

Reageer