Beantwoord

verhuiscode

  • 22 April 2017
  • 9 reacties
  • 184 keer bekeken

Beste KPN,

Ik wil graag mijn domeinnaam verhuisen naar een andere provider.
Ik heb op self service portaal ingelogd en bij account/geregistreerde domeinen/mijn domein/aanvullende informatie geen verhuiscode. Maar wel login en wachtwoord. Hoe kan ik daan verhuisen?
icon

Beste antwoord door Tim 15 May 2017, 19:22

Bekijk origineel

9 reacties

Beste KPN,

Ik wil graag mijn domeinnaam verhuisen naar een andere provider.
Ik heb op self service portaal ingelogd en bij account/geregistreerde domeinen/mijn domein/aanvullende informatie geen verhuiscode. Maar wel login en wachtwoord. Hoe kan ik daan verhuisen?

Mvg,
Sabi
Reputatie 7
Badge +6
Heb je al je klantnummer ingevuld in je profiel? Hiermee kan je namelijk sneller geholpen worden 🙂

Dat kan je hier doen:
https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile
Reputatie 7
Badge +11
Beste @Sabi, ik zie dat wij vanuit Webcare nog niet hebben gereageerd op uw vraag. Sorry hiervoor. Is het inmiddels gelukt om uw domeinnaam te verhuizen?
Als ik u kan helpen verneem ik graag een bericht.
Reputatie 7
Hallo Sabi,

!!! Omdat wij op dit forum graag transparant zijn in onze communicatie - zowel naar de forumleden als onderling -plaats ik onderstaand bericht even hier in jouw eigen topic.

Dank voor je persoonlijk bericht. Echter is het niet gebruikelijk om mij als KPN Mastermind - ik ben geen medewerker van KPN en heb dan ook geen enkele toegang tot administratieve processen - een PB te zenden, omdat de leden van het Forum Team deze (verborgen) vragen dan niet meer kunnen monitoren op hun voortgang, ondersteuning en natuurlijk de uiteindelijke oplossing voor een probleem.

Ik zie wel dat je @Tim nog geen antwoord hebt gegeven op zijn vraag. Maar ik zal nog even een verzoek doen namens jou. At your Service!

Wie van de leden van het @Forum Team kan Sabi even snel helpen, hij wil graag z.s.m. een verhuiscode voor zijn domein.
Reputatie 7
Badge +11
Dag Sabi,
Ik heb uw privébericht ontvangen en help u graag verder!
In uw reactie terug verneem ik graag of u bereikbaar bent op het e-mailadres dat in het systeem staat.
Reputatie 7
Bedankt voor je snelle interactie Tim!
Reputatie 7
Badge +11
De verhuiscode voor @Sabi is per e-mail verstuurd. Daarmee kan dit topic als beantwoord worden gemarkeerd. 🙂
Bedankt voor de snel help.

Met vriendelijke groet,
Sabi
Reputatie 7
Bedankt voor de snel help.
Met vriendelijke groet,
Sabi

Graag gedaan Sabi! Succes met je website.

Reageer