Ik zou graag mijn verhuiscode willen ontvangen. Deze staat niet op de plek waar die volgens jullie zou moeten staan. Bij voorbaat dank.
Groet
Heb je in de instellingen al je klantnummer toegevoegd? Dan kan je sneller geholpen worden door een KPN medewerker :)
https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile
https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile
Hi O.Geserick,
Welkom op het zakelijk forum!
Uiteraard help ik u graag hierbij. Wilt u mij de domeinnaam sturen die u wenst te verhuizen? Dan maak ik dit graag in orde voor u.
Welkom op het zakelijk forum!
Uiteraard help ik u graag hierbij. Wilt u mij de domeinnaam sturen die u wenst te verhuizen? Dan maak ik dit graag in orde voor u.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.