Beantwoord

verhuiscode niet zichtbaar in account

  • 12 July 2017
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Hallo, waar de verhuiscode moet staan staat deze niet. Ik wil graag zsm thuusassen.nl verhuizen maar daarvoor heb ik de verhuiscode nodig.. Graag uw reactie en de code toesturen via mail
icon

Beste antwoord door Rick S. 13 July 2017, 10:41

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @thuusgastouderopvang,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁

Ik zie inderdaad dat de overdrachtsleutel ontbreekt in de Zelfservice Cloud. Dat is niet zo handig natuurlijk 😅

Gelukkig heb ik de overdrachtsleutel wel kunnen vinden en natuurlijk stuur ik deze graag toe.
Wilt u mij ter verificatie een privébericht sturen met daarin de postcode en het huisnummer van het bedrijf, het klantnummer van dit abonnement, het mailadres waar de code naar toe gestuurd moet worden en tot slot de laatste 4 cijfers van de IBAN?
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @thuusgastouderopvang,

Bedankt voor het doorsturen van de gegevens!
Ik heb u zojuist in een privébericht de verhuiscode gestuurd.

Laat u het mij weten als ik nog met andere zaken kan helpen?

Reageer