Beantwoord

Verhuiscode/overdrachtsleutel

  • 23 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

Hallo,

Graag zou ik voor de verhuizing van een domeinnaam de verhuis/overdrachtsleutel krijgen. Deze is niet zichtbaar in het account van de beheerder.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Mohammad 24 oktober 2018, 11:20

Bedankt voor het sturen van de gegevens.

Ik zie inderdaad dat de EPP-code er niet bij staat in uw cloud-portaal. Ik heb de verhuissleutel nu laten sturen naar het bij ons bekende mailadres. Hebt u het ontvangen?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @Bartvdb, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Hebt u de stappen uit deze topic al doorlopen? Als u dit al gedaan hebt en het is alsnog niet gelukt ontvang ik graag in een privébericht uw cloud klantnummer, mailadres en de laatste 4 cijfers van het IBAN. Zo kan ik direct aan de slag voor een oplossing. 😄
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor het sturen van de gegevens.

Ik zie inderdaad dat de EPP-code er niet bij staat in uw cloud-portaal. Ik heb de verhuissleutel nu laten sturen naar het bij ons bekende mailadres. Hebt u het ontvangen?
@Mohammad dankjewel! Heb de mail binnen!

Groetjes
Reputatie 5
Badge +5
Graag gedaan, een fijne dag nog toegewenst!

Reageer