Beantwoord

verhuistoken

  • 13 March 2015
  • 2 reacties
  • 394 keer bekeken

Beste mensen, ik ben nu zes weken bezig, totaal ongeveer 20 keer gebeld en door allerlei mensen aardig te woorde gestaan, maar heb nog steeds geen epp code/ verhuistoken mogen ontvangen.

o ja ik heb er wel een ontvangen, maar gekoppeld aan de gegevens van mijn buurman.

Dus ik heb nu een paar tweets verstuurd, daarop kwam wel een aardige reactie maar ook die hebben niet geleid tot een epp code/verhuistoken.

Ik ben ondertussen vrij wanhopig en gefrustreerd. Kunt u mij helpen? het is dringend.

Vriendelijke groet 

Margo van den Berg

ps ik ben ondertussen niet meer in staat op een scherm in te vullen en wil graag per mail of telefoon geholpen worden

ik ben een oude planet klant......
icon

Beste antwoord door Tim 16 March 2015, 12:51

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo margovandenberg,

Vervelend om te lezen dat u na zoveel moeite te hebben gedaan, nog niet de verhuiscode hebt ontvangen van uw domeinnaam. Ik heb al een klein beetje huiswerk gedaan, gaat het toevallig om margovandenberg.nl ? Ook heb ik gezien dat we inderdaad al contact hebben gehad via Twitter, we hebben u naar de website doorverwijzen waar de betreffende instructies staan. Wanneer u vervolgens zou aangegeven dat het niet lukt, had ik u via twitter verder geholpen! ;)

Zou u mij een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/227" target="_blank willen sturen met daarin de betreffende domeinnaam, uw adresgegevens, uw e-mailadres en ter verificatie uw bankrekeningnummer? Dan zorg ik ervoor dat u z.s.m. de verhuiscode ontvangt.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Margot,

Inmiddels hebben we u verder geholpen via Facebook, daar zijn we ook aanwezig!

U heeft ons een bevestiging gestuurd dat de code is ontvangen, fijn om dat te lezen.

Als er nog vragen zijn, kunt u ook hier terecht. 😉

Reageer