Beantwoord

verhuistoken

  • 24 April 2015
  • 1 reactie
  • 282 keer bekeken

Beste KPN,

Voor jullie is het allemaal niets, maar voor een bouwvakker is het een drama.

Ik heb een homepage op eigen site en mail van KPN of zo, maar nu kwam er een website bedrijf die mijn site wel even zou vernieuwen voor weinig geld, dus O.K.

Maar nu heb ik een verhuistoken nodig, uiteindelijk ben ik dus hier beland na heel veel rook uit m'n hoofd.

Ik heb dus al meer van dit soort berichten hier gelezen en die moesten een privé mail sturen, maar wat is dat privé é mail adres dan ?

O ja in welke categorie moet dit bericht ? geen idee.

Nou ja ik wacht het af, bedankt alvast.  groet Rene007
icon

Beste antwoord door Tim 29 April 2015, 17:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste Rene007,

Zoals u mogelijk ondertussen weet, is Eigen Site & Mail overgegaan naar KPN Zakelijk. Omdat de domeinnaam op naam van Planet staat, gaat verhuizen helaas een beetje lastig en is niet in één stap te realiseren. Ik adviseer u om de volgende stappen te volgen om een EPP code (verhuiscode) te ontvangen en het abonnement op te zeggen.

1. De eigenaarschap van de domeinnaam dient u te wijzigen naar uw eigen naam. Dat kunt u middels een WHOIS wijzigingsformulier realiseren.

2. Vraag de EPP code aan, dit kan via de livechat op kpn.com/cloud, het contactformulier of via mij op het forum. Verhuis daarmee uw domeinnaam.

3. Wanneer de domeinnaam is verhuist, moet het Planet abonnement nog worden beëindigd. De opzegging kunt u ook doorgeven via de chat of het contactformulier. Ook ik kan helpen met opzeggen omdat het een oud Planet abonnement betreft.

Als er vragen zijn lees ik deze graag.

Reageer