Vraag

Verhuistoken

  • 29 May 2017
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Goedemorgen,
Ik wil graag de verhuistoken opvragen voor een klant van mij. Deze staat echter niet ingevuld op de plek waar deze zou moeten staan. Het gaat om pakket: abonnement nummer ****177. De .com domeinnaam. Zouden jullie het verhuistoken kunnen sturen naar het emailadres van de klant? Dan komt deze weer bij mij terecht. Hartelijk dank! Met vriendelijke groet,
Edwin de Weerd

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi Edwin De Weerd,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Ik ben direct voor u op zoek gegaan en zie inderdaad dat de verhuistoken niet zichtbaar is. Inmiddels heb ik de verhuistoken achterhaald en gemaild naar het e-mailadres waarop het domein peejaysdoughnuts.com geregistreerd staat. Laat u mij weten wanneer u de e-mail hebt ontvangen?

Het viel mij op dat u het abonnement ID openbaar hebt geplaatst. Wegens privacy gevoelige gegevens heb ik het voor u gecensureerd.
Heb hem binnen! Bedankt voor de snelle service!
Reputatie 5
Badge +10
Heel graag gedaan Edwin! Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust. Ik help graag.

Fijne dag verder 🙂

Reageer