Beantwoord

Verhuistoken klopt niet

  • 25 April 2017
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

Hallo KPN,

Vanochtend heb ik contact gehad via de chat, die hebben getracht mijn verhuistoken te vernieuwen. Maar mijn nieuwe registrar zegt dat hij nog steeds niet klopt. Zouden jullie mij aan de juiste verhuistoken kunnen helpen via DM?

Groet Gil
icon

Beste antwoord door gilly 27 April 2017, 08:49

Bekijk origineel

3 reacties

@Lindsay please help.

Reputatie 6
Badge +5
Hoi @gilly,


I'll help! :D
Ik zie inderdaad dat de code is aangepast. Ik heb u de twee versies doorgestuurd in een privébericht. Heeft u nummer 1 en 2 beide al doorgegeven?

Wat is de foutmelding precies bij de nieuwe registrar?
@Lindsay
Bedankt voor het doorgeven van de nieuwe verhuistoken, de verhuizing is 100% gelukt.

Groet Gilly

Reageer