Beantwoord

verhuizen domeinnaam kpn/planet

  • 10 April 2018
  • 3 reacties
  • 315 keer bekeken

Hallo ik heb nog een oude domeinnaam geregistreerd staan bij jullie lakema.nl de klanten service stuurt mij alle kanten op! Ik wil deze weer zakelijk gaan gebruiken hoe kom ik aan de code?
icon

Beste antwoord door Mohammad 11 April 2018, 15:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Ik heb de gegevens nu naar u gestuurd, zie privébericht. 🙂
ik heb een link in de mail gekregen alleen deze werkt niet.

gr .
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @hdom, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik help u graag verder hiermee. Wat u het beste kunt doen is inloggen in de zelfserviceportaal om een nieuwe Exchange of Office 365 te bestellen. Dan kunt u alles overzetten en het oude Eigen site en mail abonnement verwijderen.

Ik zal u helpen om in te loggen in de zelfserviceportaal. Hiervoor zal ik een nieuwe gebruikersnaam aanmaken zodat u op 'wachtwoord vergeten' kunt klikken en zo een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Graag wil ik hiervoor een aantal gegevens verifiëren. Hebt u voor mij uw mailadres, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN in een privébericht?

Mocht u het mailadres wat al bij ons bekend is vanuit Eigen site en mail nog in gebruik hebben, dan kunt u bovenstaande stap overslaan. Check in dat geval uw mail, daar vindt u instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Reageer