Beantwoord

Verhuizen domeinnaam naar andere provider

  • 13 January 2017
  • 3 reacties
  • 171 keer bekeken

Ik heb volgens de instructie de domeinnaam gecheckt op tucowsdomains.com. Volgens de site van KPN moet ik daar ook checken of het administratieve e-mailadres van mijn domeinnaam correct is. Waar kan ik dat zien? Onderstaande krijg ik te zien na de domeincheck op tucowsdomains.com. Hier staat echter geen e-mailadres bij.

Domain name: ks-interimsolutions.nl
Status: active

Registrar:
KPN Telecom BV
Maanplein 55
2516CK 'S-GRAVENHAGE
Netherlands

DNSSEC: no

Domain nameservers:
ns17.kpn.net
ns18.kpn.net

Record maintained by: NL Domain Registry

Graag ontvang ik advies waar ik administratief e-mailadres kan vinden en controleren.

M.vr.gr.
Karel Swarts.
icon

Beste antwoord door Tim 13 January 2017, 18:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Dag Karel, welkom op het Zakelijk KPN Forum. :)
Het administratief e-mailadres is in te zien via SIDN.
Het kpnmail adres is actief en staat op uw naam. Ik heb de code meteen voor u aangevraagt. Ik verneem graag van u een bericht als deze ontvangen is! 😉
Dag Tim,

Ik heb je mail met de verhuiscode ontvangen. Wat een service! Supersnelle klantgerichte actie. Dankjewel!! :):)
Reputatie 7
Badge +11
Hi Karel, graag gedaan! Super dat je meteen het topic als beantwoord markeert :)
Fijne avond en een goed weekend!

Reageer