Beantwoord

via FTP website niet meer aan te passen?

  • 19 February 2016
  • 10 reacties
  • 330 keer bekeken

l.s.,

Sinds enige tijd kan ik als webdesigner niet meer de website van mijn klant www.fontess.nl updaten.
Ik heb via FTP toegang tot de site, kan daar ook een nieuw .html bestand uploaden, maar de wijzigde .html (/webspace/httpdocs) wordt niet weer gegeven op de website?

Hoe kan dit? Klant heeft nu geen up-to-date website meer die live te zien is?
icon

Beste antwoord door Tim 19 February 2016, 12:53

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste @SchaapWebdesign, welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Ik help u graag met dit probleem. Op 28 oktober 2015 is deze website verhuist naar ons nieuwe platform (cp.online.kpn.com).

Mijn vermoeden is dat u nog gebruik maakt van het oude platform (pem.kpn.net). Het oude platform is nog bereikbaar en blijft werken tot alle accounts met succes zijn gemigreerd naar het nieuwe platform. Daardoor kunt u middels FTP nog verbinding maken met het oude platform. Aangezien de domeinnaam naar het nieuwe platform verwijst, waar tevens alle data naar toe is gemigreerd, worden wijzigingen op het oude platform niet weergegeven.

Ik adviseer u om contact op te nemen met de klant. Per e-mail zijn de nieuwe inloggegevens doorgestuurd. In de cloud omgeving kunt u het nieuwe FTP adres vinden evenals de inloggegevens voor FTP. Graag verneem ik van u of jullie eruit zijn gekomen!
Reputatie 7
Badge +11
Hallo @SchaapWebdesign, ik vroeg mij af of het nog gelukt is. Ik zie graag een bericht van u! :D
Reputatie 7
Badge +11
Hallo @SchaapWebdesign, U ontvangt van mij een privébericht met meer informatie.

Uw klant ontvangt een e-mail met de optie om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Graag verneem ik van u of het is gelukt om toegang te krijgen.
Reputatie 7
Badge +11
Beste @SchaapWebdesign,

De vraag is nu of de klant wel toegang heeft tot het e-mailadres dat ik u heb gestuurd? Kijk goed in de spam folder!

Op de inlogpagina kan de klant een wachtwoord reset aanvragen bij het invoeren van de gebruikersnaam.

De wachtwoord reset e-mail wordt wel verstuurd, dat heb ik zojuist getest.
Reputatie 7
Badge +11
Beste @SchaapWebdesign, heeft u mijn privébericht ook gezien? In mijn bericht heeft u de gebruikersnaam van uw klant ontvangen.

Daarmee kunt u nog niet veel maar uw klant kan wel een wachtwoord reset aanvragen. Ook heb ik in mijn bericht aangegeven op welk e-mailadres deze wachtwoord reset wordt ontvangen.

Als het e-mailadres correct is en de klant de wachtwoord reset mail niet ontvangt, zowel in de map ongewenste items, gaat er iets mis met het mailaccount van de klant. Gisteren heb ik het e-mailadres aangepast om te kijken of ik de wachtwoord reset e-mail kan ontvangen en dat lukt zonder problemen. Het e-mailadres heb ik vervolgens weer terug gezet.

U begrijpt dat ik geen verdere gegevens aan u kan verstrekken. Mijn verzoek om het proces nog eenmaal te proberen aangezien deze wel zou moeten werken. Indien het niet lukt, neem ik graag contact met uw klant op om de contractant te verifëren en verder te helpen. U kunt mij de contactgegevens van de klant in een privébericht sturen, hiervoor kunt u reageren op mijn privébericht.

Daarnaast is het zeker vervelend om te vernemen dat u geen contact weet te krijgen met de klantenservice of livechat. Uw signaal zet ik door binnen de organisatie.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1705 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/via-FTP-website-niet-meer-aan-te-passen/m-p/6871#M1180l.s.,

Sinds enige tijd kan ik als webdesigner niet meer de website van mijn klant www.fontess.nl updaten.
Ik heb via FTP toegang tot de site, kan daar ook een nieuw .html bestand uploaden, maar de wijzigde .html (/webspace/httpdocs) wordt niet weer gegeven op de website?

Hoe kan dit? Klant heeft nu geen up-to-date website meer die live te zien is?

 
7225
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/via-FTP-website-niet-meer-aan-te-passen/m-p/7022#M1215Hallo https:///t5/Cloud-technische-vragen/via-FTP-website-niet-meer-aan-te-passen/m-p/6871, ik vroeg mij af of het nog gelukt is. Ik zie graag een bericht van u! Smiley Vrolijk

 Mijn klant kan geen mail o.i.d. vinden met haar gewijzigde gegevens.

Is het mogelijk om deze automatisch naar haar toe te sturen? www.fontess.nl
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/via-FTP-website-niet-meer-aan-te-passen/m-p/7240#M1285Hallo https:///t5/Cloud-technische-vragen/via-FTP-website-niet-meer-aan-te-passen/m-p/6871, U ontvangt van mij een privébericht met meer informatie.

Uw klant ontvangt een e-mail met de optie om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Graag verneem ik van u of het is gelukt om toegang te krijgen.

 Beste tim,

dit is wat de klant mij mailt:

"

Nee ik heb nog geen bericht,  op dat forum vragen ze wel of het al gelukt is,  maar ik kan niet antwoorden dan moet je inloggegevens hebben."

wat nu?
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/via-FTP-website-niet-meer-aan-te-passen/m-p/7262#M1296Beste https:///t5/Cloud-technische-vragen/via-FTP-website-niet-meer-aan-te-passen/m-p/6871,

De vraag is nu of de klant wel toegang heeft tot het e-mailadres dat ik u heb gestuurd? Kijk goed in de spam folder!

Op de inlogpagina kan de klant een wachtwoord reset aanvragen bij het invoeren van de gebruikersnaam.

De wachtwoord reset e-mail wordt wel verstuurd, dat heb ik zojuist getest.

 ? "De vraag is nu of de klant wel toegang heeft tot het e-mailadres dat ik u heb gestuurd?" ik ontvang in mijn eigen mail, zoals geregistreerd op dit forum, alleen een melding dat er een reactie op dit forum is geplaatst.
Uiteraard weet ik het mail adres van mijn klant, maar dit is vlgs mij een openbaar forum en wil geen mailadressen hier plaatsen ivm spam.

Klant weet ook haar gebruikersnaam niet om een wachtwoord reset aan te vragen. 

Is er andere manier voor mijn klant om contact met iemand te krijgen? Want ik kan (uiteraard) ook niet in haar mail kijken.

Bellen werkt niet, dan blijf je (ook mijn ervaring) een eeuwigheid in de wacht (software online) de ene dag heb ik na 30 minuten opgehangen, de andere dag heb ik na 45 minuten maar opgehangen.

De live chat is ook geen optie, dan krijg je om de 2 minuten een automatisch bericht dat de medewerkers bezig zijn ... en dit kan je rustig een uur aan laten staan. Geen respons en dan stop je daar ook maar.

Ik zoek dus een mogelijkheid waarbij mijn klant weer aan goede inloggegevens kan komen, misschien gaat er dan ook iets fout met de mail? 

Kortom: ik als webdesigner zoek de juiste gegevens om de website t updaten, mijn klant weet niet hoe dit online te achterhalen.

En reset mails worden door de klant niet gevonden, waarom weet ik niet.

Welke oplossing heeft de KPN voor dit soort problemen?

mvg.

Reageer