Beantwoord

website niet bereikbaar en mail niet te ontvvangen

  • 28 January 2016
  • 3 reacties
  • 234 keer bekeken

Mijn website www.dehoop.net is niet te bereiken ook de mail komt niet aan.

Als ik ping naar mijn website( a-record) en naar de mx records, worden er ook geen gegvens getoond.

KAn het zijn dat er ergens een instelling aan jullie kantt niet goed staat.

Als ik inlog in mijn portaal, zie ik wel dat alle records aanwezig zijn
icon

Beste antwoord door dehoop 29 January 2016, 11:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Goedenavond De Hoop, 

Welkom op de zakelijke community van KPN. Ik zie dat de website inmiddels weer te bereiken is. Mag ik hierdoor aannemen dat alles in orde is? Ook ben ik benieuwd of de e-mail weer werkt. 

Laat u dit aan me weten? Ik help u graag wanneer u ergens over twijfelt! 

Met vriendelijke groet,

Burhan
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/217 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/website-niet-bereikbaar-en-mail-niet-te-ontvvangen/m-p/6497#M1070Goedenavond De Hoop, 

Welkom op de zakelijke community van KPN. Ik zie dat de website inmiddels weer te bereiken is. Mag ik hierdoor aannemen dat alles in orde is? Ook ben ik benieuwd of de e-mail weer werkt. 

Laat u dit aan me weten? Ik help u graag wanneer u ergens over twijfelt! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

 Hallo Burhan

Alles werkt weer, mijn collega heeft gisteren telefonisch contact met jullie gehad, en er is een instelling aangepast waardoor de records weer te benaderen zijn
Reputatie 3
Badge +3
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1633 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/website-niet-bereikbaar-en-mail-niet-te-ontvvangen/m-p/6508#M1072

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/217 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/website-niet-bereikbaar-en-mail-niet-te-ontvvangen/m-p/6497#M1070

Goedenavond De Hoop, 

Welkom op de zakelijke community van KPN. Ik zie dat de website inmiddels weer te bereiken is. Mag ik hierdoor aannemen dat alles in orde is? Ook ben ik benieuwd of de e-mail weer werkt. 

Laat u dit aan me weten? Ik help u graag wanneer u ergens over twijfelt! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

 

Hallo Burhan

Alles werkt weer, mijn collega heeft gisteren telefonisch contact met jullie gehad, en er is een instelling aangepast waardoor de records weer te benaderen zijn

 

Goedemiddag de Hoop, 

Ik vermoedde inderdaad al dat het was opgelost. Goed om te lezen dat dit daadwerkelijk het geval is. 
Ik wil u alvast een fijn weekend toewensen. Mocht u mijn hulp nodig hebben in de toekomst, dan bent u van harte welkom op de zakelijke community van KPN. 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer