Beantwoord

Website niet in sync.

  • 20 March 2016
  • 8 reacties
  • 303 keer bekeken

Hallo, de homepage van mijn website werd eerst doorgestuurd naar de kpn site (waarop staat dat het domein niet in werking is of iets dergelijke) ipv de normale site.
Ik heb toen contact opgenomen met jullie en ik heb toen een e-mail gekregen waarin stond dat ik het domein moest registreren. Ik heb dit geprobeerd alleen ik vrees dat ik iets verkeerds heb gedaan, nu is de webhosting niet in sync, en is de gehele website onbereikbaar. Zou Iemand mij misschien hiermee kunnen helpen? Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Joris
icon

Beste antwoord door Tim 23 March 2016, 15:27

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @Joris1997, welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Leuk dat u deze vraag op het forum stelt, ik help u graag verder op weg.

De melding "webhosting niet in sync" wordt weergegeven zolang de webhosting ruimte nog niet gereed is. Meestal is dit gereed na enkele minuten en wijzigt de status naar in sync.

Bent u inmiddels al verder gekomen?

Om u beter van dienst te kunnen zijn, ontvang ik graag uw accountgegevens in een privébericht.
Reputatie 7
Badge +11
Beste @Joris1997, bedankt voor het sturen van uw gegevens!

Ik heb niet zo goed nieuws. Het is mij niet gelukt om uw hostingruimte geactiveerd te krijgen. :(

Er lijkt een taak vast te hangen in uw account. Deze kan niet worden verwerkt of geannuleerd. Zodoende heb ik de technische dienst gevraagd om dit recht te zetten. Ik verwacht binnen 2 werkdagen een terugkoppeling te ontvangen of het gelukt is. Hopelijk krijgen we morgen al iets te horen, ik houd u op de hoogte van de voortgang!

Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip en geduld.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Website-niet-in-sync/m-p/7408#M1339Beste https:///t5/Cloud-technische-vragen/Website-niet-in-sync/m-p/7393, bedankt voor het sturen van uw gegevens!

Ik heb niet zo goed nieuws. Het is mij niet gelukt om uw hostingruimte geactiveerd te krijgen. Smiley Verdrietig

Er lijkt een taak vast te hangen in uw account. Deze kan niet worden verwerkt of geannuleerd. Zodoende heb ik de technische dienst gevraagd om dit recht te zetten. Ik verwacht binnen 2 werkdagen een terugkoppeling te ontvangen of het gelukt is. Hopelijk krijgen we morgen al iets te horen, ik houd u op de hoogte van de voortgang!

Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip en geduld.

 Beste Tim, bedankt voor de moeite. Ik wacht het even af :)
Met vriendelijke groet,
Joris
Reputatie 7
Badge +11
Beste @Joris1997, het lijkt erop dat de server maandag wat problemen had. De taak is doorgelopen zonder dat we iets hebben gedaan. Webhosting is nu actief / in sync, u kunt ermee aan de slag! :D
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Website-niet-in-sync/m-p/7425#M1341Beste https:///t5/Cloud-technische-vragen/Website-niet-in-sync/m-p/7393, het lijkt erop dat de server maandag wat problemen had. De taak is doorgelopen zonder dat we iets hebben gedaan. Webhosting is nu actief / in sync, u kunt ermee aan de slag! Smiley Vrolijk

 Beste
  • , ik zie dat de site weer in de lucht is! Fijn.
    Via mijn computer is de website te bereiken, maar als ik de site open via mijn mobiel, kom ik nog steeds uit op de 'kpn domeinnaam registreren' pagina. Heeft u misschien een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
    Met vriendelijke groet, 
    Joris
  • Reputatie 7
    Badge +11
    Hallo @Joris1997, probeer het vandaag nogmaals, grote kans dat het nu werkt. Uw mobiel heeft mogelijk de "oude" website nog in het geheugen staan. Een mogelijke oplossing is het verwijderen van de browser cache geheugen.
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Website-niet-in-sync/m-p/7430#M1343Hallo https:///t5/Cloud-technische-vragen/Website-niet-in-sync/m-p/7393, probeer het vandaag nogmaals, grote kans dat het nu werkt. Uw mobiel heeft mogelijk de "oude" website nog in het geheugen staan. Een mogelijke oplossing is het verwijderen van de browser cache geheugen.

     Beste 
  •  de website is nu inderdaad ook te bereiken op de mobiel. Bedankt voor uw hulp.
    Met vriendelijke groet,
    Joris
  • Reputatie 7
    Badge +11
    Graag geholpen, Joris! :D

    Reageer