Beantwoord

website wordt niet geladen

  • 11 October 2017
  • 3 reacties
  • 157 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb probleem met internet
Als ik mijn website intoets www.blinqschoon.nl dan word site niet opgeladen en kan ik ook niet mail ontvangen en verzenden (deze site is niet bereikbaar)
Maar als ik hotspot aan doet van mijn mobieltelefoon dan kan wel verbonden op mijn site en kan ik ook mijn emails ontvangen en verzenden.
Ik hoop dat snel mogelik opgelost.

Vriendelijke Groet,
S. Ibis
Blinqschoonmaakdiensten
icon

Beste antwoord door SjorsK 11 October 2017, 22:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag, welkom op het KPN Zakelijk Forum.

Dat is inderdaad een vreemd probleem. Zou u vanuit uw computer onderstaande plaatje willen openen?
http://blinqschoon.nl/wp-content/uploads/2016/04/BLINQLOGO-e1504559613459.jpg

Ik heb trouwens uw gegevens verwijderd in verband met privacy. Deze heb ik hier wel opgeslagen. ☺️
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb zojuist gekeken en het probleem lijkt mij duidelijk.

http://blinqschoon.nl werkt volledig naar behoren.
http://www.blinqschoon.nl werkt niet naar behoren.

Het probleem vanuit technisch perspectief: Technisch gezien is www.blinqschoon.nl een andere website dan blinqschoon.nl.

Er zijn twee oplossingen.
1: Stel de webserver zodanig in om dezelfde website te laten zien op www.blinqschoon.nl
2: Zorg er voor dat www.blinqschoon.nl wordt doorverwezen naar blinqschoon.nl. Binnen het domain systeem van KPN is dit mogelijk. Dit lijkt mij de makkelijkste oplossing.
Reputatie 7
Badge +6
Ik zie dat het probleem inmiddels verholpen is, indien er verder nog vragen zijn weet je ons te vinden 🙂

Reageer