Beantwoord

2 computers

  • 30 September 2015
  • 1 reactie
  • 206 keer bekeken

Ik heb een account onedrive voor bedrijven. Twee computers. Synchroniseren die altijd de inhoud naar elkaars schijf.

Zodat op deze 2 altijd dezelfde inhoud staat?

Of kan elke computer apart de inhoud naar de cloud synchroniseren?
icon

Beste antwoord door Tim 1 October 2015, 10:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste JosSF,

Het is allebei mogelijk. Standaard is OneDrive zo ingesteld dat de data altijd op beide computers wordt gesynchroniseerd. (1 "map"synchroniseren op beide computers)

In de management portaal van Office 365 is het mogelijk om een extra bibliotheek aan te maken (library), vervolgens kan computer 1 de data synchroniseren met bibliotheek 1 en computer 2 kan zijn data synchroniseren met bibliotheek 2. Op deze manier is de data gescheiden en heeft elke computer een eigen "map" in OneDrive.

De stappen hoe dit te gebruiken staat beschreven in een topic op het forum van Microsoft.

Ik hoop dat dit uw vraag beantwoord en de instructie makkelijk te volgen is.

Reageer