Aliassen aanmaken in 2 stappen met Microsoft Office 365

  • 11 August 2016
  • 0 reacties
  • 1217 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Een alias is een snelkoppeling naar uw bestaande e-mail adres. Alleen de tekens voor het @ kunt u zelf bepalen, bij aliassen resulteert dit niet in een nieuwe inbox. De mail die u ontvangt en verzendt via een alias zal worden opgeslagen in de box van de originele gebruiker.

Stap 1: Log met uw admin account u in op kpnoffice365.com.
De inlog gegevens kunt u vinden in cp.online.kpn.com onder het tabblad Microsoft Office 365.


Kies vervolgens voor 'Beheer'.


Stap 2:
Druk op het pijltje rechts van gebruikers om het menu open te klappen. Door naar actieve gebruikers te gaan kunnen we het betreffende e-mail adres kiezen.

Dubbelklik op het juiste e-mailadres en kies vervolgens voor e-mail adres. Door op nieuwe toevoegen te klikken kunt u de gewenste alias invoeren. Bent u tevreden? Klik dan op toevoegen en onderaan op opslaan. Uw alias is aangemaakt.

0 reacties

Geen reactie

Reageer