Ik heb zojuist de cloudfunctie van Office365 in gebruik genomen. Nu alles is geupload, geeft OneDrive de foutmelding dat er +/- 1250 bestanden niet zijn geupload (zie afbeelding). Dit lijkt alleen met bepaalde .aif en .wav bestanden te gebeuren. Iemand een idee hoe dit kan verholpen worden?
Beste antwoord door Tim
Goedenavond Brandsi,
We hebben uw bericht over het hoofd gezien, vrees ik. Sorry voor de vertraging.
Antwoord op uw vraag: Nee, alle bestandstypen worden ondersteunt.
Ontzettend blij ben ik met uw bijlage! Want wat mij opvalt is de foutmelding en de bestandsnamen. De melding geeft aan dat het probleem ook in de bestandsnaam kan zitten. Dat lijkt te kloppen. Deze bestanden hebben vermoedelijk allemaal een #? Vermoedelijk is dat niet toegestaan of mogelijk. Het # teken is namelijk toevallig ook niet mogelijk om in een bestandsnaam op het internet te gebruiken,
Kunt u kijken of dit het geval is? (het kunnen misschien ook andere niet toegestaande tekens zijn, tip misschien om een batch rename programma te gebruiken om de tekens te vervangen)
Ik verneem graag uw reactie!
Bekijk origineel
We hebben uw bericht over het hoofd gezien, vrees ik. Sorry voor de vertraging.
Antwoord op uw vraag: Nee, alle bestandstypen worden ondersteunt.
Ontzettend blij ben ik met uw bijlage! Want wat mij opvalt is de foutmelding en de bestandsnamen. De melding geeft aan dat het probleem ook in de bestandsnaam kan zitten. Dat lijkt te kloppen. Deze bestanden hebben vermoedelijk allemaal een #? Vermoedelijk is dat niet toegestaan of mogelijk. Het # teken is namelijk toevallig ook niet mogelijk om in een bestandsnaam op het internet te gebruiken,
Kunt u kijken of dit het geval is? (het kunnen misschien ook andere niet toegestaande tekens zijn, tip misschien om een batch rename programma te gebruiken om de tekens te vervangen)
Ik verneem graag uw reactie!