Beste antwoord door Tim
Bekijk origineelBericht regels voor de email
Als ik een bericht regel maak in outlook, dan krijg ik als antwoord dat ik daar geen rechten voor heb hoe kan ik dit veranderen?
Goedenavond De Naaimachine Chirurg, welkom op het zakelijk forum van KPN! :)
Leuk dat u deze vraag bij ons stelt, wij helpen u uiteraard graag.
Wat voor regel probeert u precies in te stellen? De foutmelding geeft niet heel veel informatie, staat er wellicht nog een foutcode bij? Misschien kan dat wat duidelijkheid geven. Kunt u daarnaast aangeven welke versie van Outlook u gebruikt? Als u een schermafbeelding kunt toevoegen, graag!
Leuk dat u deze vraag bij ons stelt, wij helpen u uiteraard graag.
Wat voor regel probeert u precies in te stellen? De foutmelding geeft niet heel veel informatie, staat er wellicht nog een foutcode bij? Misschien kan dat wat duidelijkheid geven. Kunt u daarnaast aangeven welke versie van Outlook u gebruikt? Als u een schermafbeelding kunt toevoegen, graag!
Ik gebruik office 365
Hallo De Naaimachine Chirurg,
Bedankt voor de afbeelding! Dat maakt de vraag meteen geheel duidelijk. U wenst een e-mailregel in te stellen in de webmail van Office 365. Ik heb uw account opgezocht en zie meteen wat het probleem is. U heeft een Kiosk licentie waarbij het niet mogelijk is om e-mail regels in te stellen in de webmail. De melding die wordt gegeven is verwarrend, evenals het feit dat de optie überhaupt aanwezig is in de webmail ondanks deze niet werkt.
Indien u wilt upgraden kunt u op cp.online.kpn.com een Microsoft Exchange Online (Plan 1) licentie nemen en vervolgens naar de betreffende gebruiker gaan om de nieuwe licentie toe te wijzen. Daarna kunt u de Kiosk licentie opzeggen.
Bedankt voor de afbeelding! Dat maakt de vraag meteen geheel duidelijk. U wenst een e-mailregel in te stellen in de webmail van Office 365. Ik heb uw account opgezocht en zie meteen wat het probleem is. U heeft een Kiosk licentie waarbij het niet mogelijk is om e-mail regels in te stellen in de webmail. De melding die wordt gegeven is verwarrend, evenals het feit dat de optie überhaupt aanwezig is in de webmail ondanks deze niet werkt.
Indien u wilt upgraden kunt u op cp.online.kpn.com een Microsoft Exchange Online (Plan 1) licentie nemen en vervolgens naar de betreffende gebruiker gaan om de nieuwe licentie toe te wijzen. Daarna kunt u de Kiosk licentie opzeggen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.