Beantwoord

Bericht regels voor de email

  • 14 October 2016
  • 3 reacties
  • 153 keer bekeken

Als ik een bericht regel maak in outlook, dan krijg ik als antwoord dat ik daar geen rechten voor heb hoe kan ik dit veranderen?
icon

Beste antwoord door Tim 17 October 2016, 13:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Goedenavond De Naaimachine Chirurg, welkom op het zakelijk forum van KPN! :)
Leuk dat u deze vraag bij ons stelt, wij helpen u uiteraard graag.

Wat voor regel probeert u precies in te stellen? De foutmelding geeft niet heel veel informatie, staat er wellicht nog een foutcode bij? Misschien kan dat wat duidelijkheid geven. Kunt u daarnaast aangeven welke versie van Outlook u gebruikt? Als u een schermafbeelding kunt toevoegen, graag!
Ik gebruik office 365
Reputatie 7
Badge +11
Hallo De Naaimachine Chirurg,

Bedankt voor de afbeelding! Dat maakt de vraag meteen geheel duidelijk. U wenst een e-mailregel in te stellen in de webmail van Office 365. Ik heb uw account opgezocht en zie meteen wat het probleem is. U heeft een Kiosk licentie waarbij het niet mogelijk is om e-mail regels in te stellen in de webmail. De melding die wordt gegeven is verwarrend, evenals het feit dat de optie überhaupt aanwezig is in de webmail ondanks deze niet werkt.

Indien u wilt upgraden kunt u op cp.online.kpn.com een Microsoft Exchange Online (Plan 1) licentie nemen en vervolgens naar de betreffende gebruiker gaan om de nieuwe licentie toe te wijzen. Daarna kunt u de Kiosk licentie opzeggen.

Reageer