Beantwoord

blokkering

  • 4 May 2017
  • 5 reacties
  • 531 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
krijg op verzenden van een zakelijke e-mail navolgend bericht retour

cpsps-ews20.kpnxchange.com gaf deze fout:
Recipient rejected.

mailbox is niet vol etc kan dus niet de reden zijn
icon

Beste antwoord door Rashid 4 July 2019, 17:47

Bekijk origineel

5 reacties

Ik ervaar hetzelfde probleem bij een klant. Stuurt via office365 mail naar planet/kpn/kpnmail en alles wordt geweigerd.
SFP records etc staan goed en er is ook geen duidelijke melding.

Diagnostische gegevens voor beheerders:
Bronserver: AM6PR0702MB3557.eurprd07.prod.outlook.com
xxx@hetnet.nl
cpsps-ews14.kpnxchange.com
Remote Server returned '550 5.0.0 Mail rejected.'
Oorspronkelijke berichtkoppen:
code:
ARC-Seal: i=1; a=rsa-sha256; s=arcselector9901; d=microsoft.com; cv=none;
b=jFs8Y8avMlNSJbUo2ja2goSaaQsx+TMyL8D2YizAXcmIpSO3/fITJb83eHnW270RAB2Kmvm59DlbjRPjofD8oTrov1dKs670BvCJE+CGKCdSkD8XGwzDowklQ9tYyUow0rwG5qhwNPRmDkkQno54HFmlruTl/p5QFMZA6tBZoHzufHUunM2FX4wwR2ax1t4RZDSM99jD2Axc+jEYjJqHR69ZbGxpx/XyjXqRoVMWTP8Po9gPoaFIssZjrclRw2Aul6l51TQIWTUSglEPF+tPSQYolUfx7VqvG2BNGYC+010xpZBY8di0vOcOFdz0KYU3K1HRT7EH6kHo3sAg7m63uQ==
ARC-Message-Signature: i=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=microsoft.com;
s=arcselector9901;
h=From:Date:Subject:Message-ID:Content-Type:MIME-Version:X-MS-Exchange-SenderADCheck;
bh=3eLQZUoVHbdqbqpTZPDFLAyZqTLmkQYJvNruvU4cdZ4=;
Reputatie 5
Badge +10
Hi @Stevenschuurman,

Sinds ons laatste contact heb ik niks meer van u vernomen. Mocht u mijn hulp nog nodig hebben hoor ik dat graag van u 🙂.
Reputatie 5
Badge +10
Hi @Stevenschuurman,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Bedankt dat u mij hiervoor benaderd. Als ik het goed begrijp ervaart u problemen met uw e-mail. Wilt u mij uw 2 e-mailadressen sturen? Dan ga ik voor u op onderzoek.
Hi Rashid,

ik heb met 2 Office365 klanten het zelfde probleem, dan email van Office365 naar een KPN/Planet adres worden geweigerd, naar de rest van de wereld zijn er geen problemen.
SPF record staat goed ingesteld voor beide klanten, maar KPN geeft daar wel een melding op. Het lijkt alsof de spamfilter van KPN zichzelf in de weg zit.

groeten Steven
Reputatie 5
Badge +10
Hi vsm,

Welkom op het zakelijk forum van KPN.

Ik help u graag met het uitzoeken wat het probleem veroorzaakt. Wilt u mij een privé bericht sturen met de volgende gegevens. Wat is het e-mailadres waarmee u wil mailen en wat is de uitgaande mailserver?

Reageer