Beantwoord

chatten

  • 9 December 2016
  • 5 reacties
  • 589 keer bekeken

Waar kan ik chatten. gek dat de KPN site zo slecht in elkaar steekt. Zoe telkens een telefoon nummer of chat. maar kan het nergens vinden of is OF line. (ha ha )
icon

Beste antwoord door Lindsay 18 January 2017, 19:41

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hi gertievandriel,

Bedankt voor je melding! Niet goed om te horen dat de website niet duidelijk is. De chat is niet atijd beschikbaar, mogelijk was de optie om die reden niet te vinden. Als de wachtrij op de chat vol staat, wordt de optie op de website uitgeschakeld.

Heb je wel antwoord op je vraag gekregen? Anders help ik je graag! 😉
Dag Tim
Ten eerst vind ik het kwalijk dat er zo weinig personeel is. dat de chat niet altijd werkt Ik maar zoeken en zoeken. Ik vind de site echt slecht.
one drive
vraag 1) Kan ik mijn inlognaam wijzigen Die is nu veel telang.:(
vraag2) waarom blijft ik maar inloggen en inloggen valt steeds weg ook op mijn standaard computer Heb er al iemand bij gehad maar hij kent jullie product ook niet goed We gaan nu voor de zekerheid een gewone back up maken maar ik het geen apparatuur waar dan nog op kan. (Kapot) Dus moet ik eerwst een back up kopen Dart was dus nou net niet de bedoeling Daarom bij jullie one drive aan geschaft
3) synchroniseren gaat moeizaam. of wel hij is nu al een week aan het synchroniseren Het blauwe ronde pijltjes blijven hangen . Ook krijg ik steeds melding van "het pad is te lang) Tja ik werk nu eenmaal in heel veel verschillende mappen.

Ben als de dood dat mijn werk weg is... als dat gebeurd ben ik van de regen in de drup gekomen.
Het was juist de bedoeling dat ik een back up zou krijgen maar nu heb ik het gevoel dat ik meer problemen in huis heb gehaald

Daar naast Kan iemand mijn computer via teamvieuwer overnemen om de boel te instaleren of is dat juist weer fraude gevoelig.
Reputatie 6
Badge +5
Goedemorgen Gertie,

De inlognaam kunt u zeker wijzigen!:) Als u inlogt in uw Zelfservice Cloud en onder 'Gebruikers' op uw gebruikersnaam klikt, kunt u kiezen voor 'bewerken'.

Als ik uw verhaal zo lees heb ik het gevoel dat OneDrive niet het juiste product is voor u. Als het puur gaat om het back-uppen van de pc voor het geval die stuk gaat, kunt u wellicht beter voor Back-up Online kiezen. Dan wordt er iedere dag automatisch een back-up gemaakt. Zou u deze blog misschien willen bekijken? Daarin wordt het verschil tussen OneDrive en Back-up Online uitgelegd.

Dan kunnen we ervoor zorgen dat u precies krijgt wat u nodig hebt!
Ik weet het niet. Iets is er mis gegaan Nee
ik wil zoiets als een Dopbox Waar ik in kan werken en waar tevens alles veilig is,.
GEEN back-up maar mappen waar in ik in kan werken en opgeslagen in de cloud./ Zodat ik overal kan werken en er geen gegevens crashen
SYNCHRONISEREN duurt nu al weken Telkens een bestand dat niet wil om dat er een % teken in staat. Mappen kun niet geopend worden enz
DRAMA dus.

Gebruikers naam die ik gekregen heb die
gewoon niet handig is voor de one drive./ Ik weet het niet meer. Heb er al 2 x iemand betaald bij gehad.

Eigenlijk is jullie service ook maar la la soms een chat dan weer hele tijd niets. En dat voor K pn
LEES :AUB hele BERICHT OOK HIER BOVEN!!!:(:(:(:(:@:@:@:@:@
Reputatie 6
Badge +5
Goedenavond Gertie,

Excuus, u noemde herhaaldelijk 'back-up' en gaf aan een losse back-up te moeten kopen. Hierom dacht ik dat dit was wat u nodig had. Een miscommunicatie, sorry hiervoor.
GEEN back-up maar mappen waar in ik in kan werken en opgeslagen in de cloud./ Zodat ik overal kan werken en er geen gegevens crashen

Dit is inderdaad exact wat OneDrive is. :)Wat dat betreft zit het dus snor.

Heeft u veel bestanden met % in de titel? Dat kan inderdaad een probleem vormen. Dat mappen niet geopend kunnen worden is helemaal niet de bedoeling natuurlijk.
Zou u mij een privéberichtje willen sturen met het e-mailadres waarop uw abonnement geregistreerd staat? Dan ga ik meteen kijken welke foutmeldingen ik tegenkom.

Reageer