Vraag

Cloud diensten

  • 23 March 2017
  • 5 reacties
  • 142 keer bekeken

Op vrijdag 17 maart heb ik via de website van KPN.com een vraag gesteld. Heb de bevestiging van mijn vraag per email ontvangen en zou binnen 3 werkdagen bericht krijgen. Helaas tot nu toe nog niets ontvangen. Kan via de ontvangen emailbevestiging niet reageren (automatisch verzonden email). Weet iemand het juiste emailadres van kpn cloud diensten?

5 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi @rjdeelen!

Wat naar dat uw vraag nog niet is beantwoord. Zelf kom ik oorspronkelijk uit het Cloud team, dus u kunt uw vraag ook altijd bij mij kwijt. Dan bent u waarschijnlijk sneller klaar ;)

Ik hoor het graag.
Hallo Lindsay,

Bedankt voor je reactie, onderstaand de vraag over mijn nieuwe cloud-factuur die ik op 17-03 via de website heb gesteld. Alvast bedankt voor je antwoord. Vr.gr. Robert-Jan

Mijn vraag gaat over Cloud-diensten
Factuurkenmerk
Uw vraag Geachte heer, mevrouw, Ik heb uw factuur met bovengenoemd kenmerk ontvangen. Bij het controleren blijkt dat ik voor de "extra webhosting opslagruimte 250MB" nu € 5,- betaal terwijl ik daar vorige maand (zie bijgaande factuur met kenmerk ) slechts € 2,50 voor betaalde. Wilt u zo vriendelijk zijn dit te corrigeren. Met vriendelijke groet. Tasco Robert-Jan Deelen
Reputatie 6
Badge +5
Goedemiddag,

Bedankt! Ik heb uw bericht gemodereerd en de persoonlijke informatie eruit gehaald:)

Uw factuur is inderdaad niet correct. Nu gaan de nota's van Mijn Bedrijf Online sowieso niet helemaal lekker na de overstap naar een nieuw factuursysteem. Hoogstwaarschijnlijk heeft het hiermee te maken.

Ik ga erachteraan, stuur de nota's direct door naar de verantwoordelijke manager en houd u op de hoogte!
Bedankt voor je medewerking Lindsay en een fijn weekend.

Vriendelijke groet. Robert-Jan
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Robert-Jan,

Ik heb terugkoppeling gekregen! Het probleem is doorgegeven aan facturatie, het systeem heeft de prijzen inderdaad niet netjes meegenomen.

U krijgt het teveel betaalde bedrag automatisch terug :)

Mocht er nog eens iets fout gaan (of goed gaan natuurlijk ;)), schroom dan niet om nog eens te posten! Wij staan voor u klaar.

Reageer