Beantwoord

Cloud / Office 365 gebruikersnaam

  • 10 March 2016
  • 2 reacties
  • 327 keer bekeken

Hi, 

heb een account gemaakt, hierna

a) welkomst mail gehad, daarna

b) mail om wachtwoord in te stellen. Das gelukt.Daarna 

c) een mail met titel "Installatie van uw Cloud-dienst". Met allemaal instructies erin om in te loggen en  benedenaan heel klein gedruk een 'Cloud Account Nummer'. 

Echter, het inloggen lukt zowel niet met dat 'Cloud Account Nummer' en ook niet met het email adres wat ik heb gebruikt om mij aan te melden. Een gebruikersnaam is verder nergens vermeld. Mis ik iets? Spamfolder is helemaal leeg....

UPDATE: Volgende ochtend alsnog email met gebruikersnaam in de mailbox ontvangen. 
icon

Beste antwoord door Tim 11 March 2016, 09:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Goedemorgen @dhesselink, welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Leuk om te lezen dat u een cloud dienst heeft afgenomen en uw vraag op het forum stelt. Daarnaast goed om te lezen dat u de missende e-mail alsnog heeft ontvangen, bedankt voor de update hierover. Veel succes (en plezier) met de dienst. U weet ons hier te vinden als er vragen en/of opmerkingen zijn. ;)
Reputatie 7
Badge +11
Oplossing gemeld door gebruiker!

Reageer