Beantwoord

CP Portal - Office365 licentie bestelling hangt

  • 28 March 2017
  • 7 reacties
  • 298 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik heb vanavond een Office 365 Business Essentials licentie aangevraagd via CP. Maar dit bestel proces is blijven hangen kunnen jullie aanvraag #UG157411 een zetje geven?

Alvast bedankt,

Groet,
Maikel
icon

Beste antwoord door Lindsay 29 March 2017, 19:39

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Maikel,

Goed dat u het aangeeft! Ik heb naar aanvraag #UG157411 gekeken, en die dat deze vastloopt omdat er een TXT record in de weg zit.

Het record "google-site-verification=etc" zorgt ervoor dat er geen soortgelijk TXT record aangemaakt kan worden vanuit ons, waardoor de levering niet verder kan.

Ik raad u aan om het record tijdelijk te verwijderen of te deactiveren, en mij een seintje te geven. Ik zal de aanvraag dan een duwtje geven.:)
Reputatie 1
Badge
Dag Lindsay,,

Het record is verwijderd.

Groet,en
Maikel
Reputatie 6
Badge +5
Super! De order is compleet! :)

Kunt u bevestigen dat het is gelukt?
Reputatie 1
Badge
Het is gelukt ik heb de licentie kunnen koppelen.

Bedankt voor je hulp!
Reputatie 6
Badge +5
Helemaal top Maikel!
Heel graag gedaan!:D
Reputatie 1
Badge
Hoi,

Ik heb weer een aanpassing moeten doen op het aantal licenties en vergeten het verificatie txt record uit te zetten (toch heel raar dat deze in de weg zit en niet Office gerelateerd is). Maar ik heb hem nu weer uitgezet kunnen jullie order UG168319 een duwtje in de juiste richting geven?

Alvast bedankt,

Groet,
Maikel
Reputatie 6
Badge +5
Hi @Maikel,

Sorry voor de late reactie! Ik zie dat de order al is doorgelopen 🙂 Is het inderdaad gelukt?

Reageer