In mijn beleving volg ik alle stappen correct om de juiste DNS records in te vullen.
Het blijft hangen op de name server, er komt steeds de foutmelding dat de verwachte record is ns1.bdm.microsoftonline.com is en dat de werkelijke record is ns17.kpn.net. Dit vier maal voor ns1 t/m 4.
Bij KPN kan ik de nameservers niet wijzigen.
Wat doe ik fout?
Alvast dank voor de reactie.
Beste antwoord door Lindsay
Hoi Ed,
Dat klopt inderdaad, bij KPN kunnen de nameservers niet gewijzigd worden. Maar gelukkig hoeft dat ook niet bij Office365!
Omdat we bij KPN de DNS records zelf beheren, klikt u hier op de onderste optie.
Dan kunt u het proces gewoon doorlopen! Geeft u een gil als het is gelukt?
Bekijk origineel
Dat klopt inderdaad, bij KPN kunnen de nameservers niet gewijzigd worden. Maar gelukkig hoeft dat ook niet bij Office365!
Omdat we bij KPN de DNS records zelf beheren, klikt u hier op de onderste optie.
Dan kunt u het proces gewoon doorlopen! Geeft u een gil als het is gelukt?