[domein].nl TXT MS=ms[nummer_a]
De ms[nummer_a] wijkt af van de nummer die Office 356 verwacht ms[nummer_b] voor verificatie. Nu om de verificatie werkend te krijgen, heb ik bij Couldservices handmatig een MX record aangemaakt met het MS nummer wat Office 356 verwacht. Dit heeft gewerkt en heb een gebruiker aan kunnen maken.
Maar de gegevens binnen Cloudservices Portal | Home | Microsoft Office 356 | Instellingen kloppen niet. Het TXT record klopt niet.
Kan deze aangepast worden door KPN van huidige ms[nummer_a] naar ms[nummer_b]?
Met vriendelijke groet,
Paul
Beste antwoord door Paulie2015
Beste Tim,
Bedankt voor je antwoord.
Ik zie in de desbetreffende domein (waarop Apache Website hosting opstaat) dat het TXT record niet is uitgeschakeld.
Ik dacht dat het intern makkelijk was om een incorrecte TXT record te kunnen aanpassen naar een correcte. Ik vind het jammer dat een net nieuw, paar dagen geleden ingesteld domein al foutive records bevat. En, doormiddel van disable dit opgelost moet worden.
Wat betreft gebruikers aanmaken, dit heeft perfect gewerkt
Bekijk origineel
Bedankt voor je antwoord.
Ik zie in de desbetreffende domein (waarop Apache Website hosting opstaat) dat het TXT record niet is uitgeschakeld.
Ik dacht dat het intern makkelijk was om een incorrecte TXT record te kunnen aanpassen naar een correcte. Ik vind het jammer dat een net nieuw, paar dagen geleden ingesteld domein al foutive records bevat. En, doormiddel van disable dit opgelost moet worden.
Wat betreft gebruikers aanmaken, dit heeft perfect gewerkt
