Beantwoord

email account

  • 1 February 2016
  • 4 reacties
  • 359 keer bekeken

Ik ben in het bezit van een ondernemerspakket. Nadat ik eind november gevraagd heb of er bij mijn pakket een gratis email mogelijk is met een kpn domeinnaam, is mij verteld dat dit kon, en dat ik ook kon kiezen voor een gratis office 365 pakket. Tot op heden is dit niet werkend gekregen en inmiddels heb ik er een aantal chatsessies op zitten en een klacht gedeponeerd te hebben wordt diverse malen toegezegd dat ik gebeld wordt hier over (binnen 16 werkuren) blijkt helaas dat kpn mij niet belt. Op dit moment heb ik weer geprobeerd de klantenservice te bereiken, (duurt langer dan 3 minuten,) inmiddels zit ik op 31 minuten wachttijd:-((.

Helaas, er moet ook gewerkt worden dus hang ik maar op. Inmiddels krijg ik wel facturen voor een cloud abonnement, kan ik niets er mee, en hoor ik niets.  
icon

Beste antwoord door Tim 22 February 2016, 13:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Dag Fred,

Ik heb u in privéberichten verder geholpen, zo hebben we de mogelijkheden van de meegeleverde domeinnaam besproken en de Office 365 licentie geannuleerd. Graag verneem ik van u als er vragen zijn, dan help ik u verder! :D
Reputatie 7
Badge +11
Beste Fred,

Ik heb uw privébericht ontvangen en beantwoord. Indien er geen persoonlijke gegevens worden besproken, kunnen we de conversatie in het topic hier voortzetten!
Beste Tim,  bedankt voor het uitzoeken zo ver. Er is mij door Carah Slagboom verzekerd dat office 365 gratis op mijn abonnement kon. Dat blijkt dus helaas niet te kloppen. Dan wil ik geen office cloud 365. Wel zou ik graag een gratis emailadres met een kpn domeinnaam krijgen. Kan ik dat zelf ergens instellen?? En kun je voor mij regelen dat het cloud abonnement wordt stopgezet? Want dat werkt dus ook niet.  
Reputatie 7
Badge +11
Goedemorgen Fredvb,

Welkom bij de Zakelijke Community van KPN! :D

Graag help ik u om uw e-mail / Office 365 pakket werkend te krijgen. Het is niet fijn om te lezen dat u hier al enige tijd mee bezig bent.

Ik heb uw e-mailadres gebruikt om te zoeken naar bestaande accounts. Ik kom hierbij een account tegen die op 25-Nov-2013 is aangemaakt, vermoedelijk wanneer u het Ondernemerspakket heeft genomen. Op dit account is Office 365 nog niet geactiveerd, dat kunt u realiseren als u inlogt met uw gegevens op http://cp.online.kpn.com/" target="_blank. U kunt hierbij ook een eigen (externe) domeinnaam koppelen en gebruiken. Het is ook mogelijk om een domeinnaam vanuit KPN toe te voegen. Uw gebruikersnaam stuur ik per privébericht toe, ik ben benieuwd of u op de hoogte bent van deze gebruikersnaam.

U geeft aan facturen te ontvangen voor een cloud abonnement. Ik heb uw factuur opgezocht en ik zie dat "Office 365 Instap van KPN" in rekening wordt gebracht. Indien u alleen e-mail wenst te gebruiken is deze overbodig aangezien het gratis abonnement "E-mail bij pakket Instap" bij uw Ondernemerspakket recht geeft op e-mailboxen in Office 365. Het betaalde abonnement kan dan worden stop gezet. Als u wel de extra functionaliteiten van Office 365 wenst te gebruiken zal de licentie wel in rekening worden gebracht. Bij het Ondernemerspakket Instap zit namelijk geen gratis Office 365 licentie.

Heeft u een eigen (externe) domeinnaam die u wenst te gebruiken of bent u van plan om een domeinnaam via KPN af te sluiten?

Ik verneem graag uw reactie zodat ik u verder kan ondersteunen.

EDIT: Zojuist bewerkt in verband met verkeerde informatie!

Reageer