Vraag

Email niet geverifieerd

  • 28 August 2017
  • 3 reacties
  • 157 keer bekeken

  • Topper in wording
  • 9 reacties
Helaas krijg ik bij mijn cloudproduct "microsoft office 365" geen gebruiker aangemeld. Ik krijg de volgende foutmelding:

'up_UserPrincipalName' ongeldig: Domeinnaam is nog niet geverifieerd. Probeer later opnieuw.

Mijn domeinnaam is niet verhuisd naar KPN. De domeinnaam is wel geregistreerd in mijn cloud omgeving.

Hoe lang duurt dit? Welke actie is er nodig?

Wie kan mij helpen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Heb je al de NS record record die lijkt op "ms=6364545" toegevoegd bij je DNS provider? Zo nee? Ga naar de office365 admin panel, het admin panel vraagt dit als het nog niet gedaan is.

Je kan tevens op deze pagina zien welke domein namen niet goed ingesteld zijn. De website geeft tevens aan welke instellingen bij je DNS-provider (Waar je het domein naam hebt geregistreerd) ingesteld moeten worden
Beste Sjors,

Dank voor je reactie.
Helaas kan ik in het office365 panel geen NS record gegevens vinden...waar zit dit admin panel precies?
Inloggen in Office 365 werkt nog niet, omdat ik nog geen gebruiker heb kunnen aanmaken...

groet Boudewijn
Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen @Alta,

Bedankt voor uw privébericht!
Ik heb u zojuist een antwoord gestuurd. Ik heb in uw Zelfservice Cloud omgeving de DNS records gecontroleerd. Deze kloppen allemaal, alleen de DNS records moeten ingesteld worden via de partij waar uw domein geregistreerd is. In het privébericht heb ik gerichtere instructies gegeven.

Laat u het mij weten als het gelukt is?

Reageer