Beantwoord

email wachtwoord niet herkend

  • 9 November 2015
  • 9 reacties
  • 805 keer bekeken

Geachte heer bos,

Hierbij een bevestiging van uw melding via www.kpn.com.

Wij hebben de volgende gegevens van u ontvangen:

































































Soort klacht
Soort klacht Overig n.l. email storing
  Email storing
Uw klacht
Uw klacht Heb helaas van af hedenmorgen geen toegang meer tot mijn email adres ********** Wachtwoord wordt niet herkend of is niet juist. Ik heb al van alles via het cloudportaal geprobeerd maar het lukt niet. Ik hang nu 23 minuten aan de telefoon vanuit het buitenland. Misschien is het mogelijk dat iemand van u ,zoals dat ook in augustus heeft plaats gevonden telefonisch contact met mij opneemt.M.vr.gr. hans bos **********
Uw gegevens
Bedrijfsnaam **********
Straat **********
Huisnummer **********
Postcode **********
Woonplaats **********
Aanhef Heer
Voorletters H
Achternaam Bos
Telefoonnummer **********
Mobiel nummer **********
icon

Beste antwoord door Tim 10 November 2015, 14:38

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Hans,

Lastig dat u problemen ondervind met uw wachtwoord voor uw abonnement.

Ik zie dat er gisteravond nog ingelogd is vanuit Duitsland, bent u dat zelf geweest? Kunt u weer inloggen?

Als het niet lukt, help ik u graag verder! Graag verneem ik uw reactie.

PS. Uw gegevens zijn verwijderd ter bescherming van uw privacy.
Hallo Tim,

Bedankt voor je reactie.

Het is vreemd dat je zegt dat ik gisteravond ingelogd zou hebben, want ik kom er niet in.

Ik kan dus niet inloggen, en ontvang geen mails.

Via het cloudservice portaal heb ik al geprobeerd het wachtwoord te resetten.

Ik heb ook het hele account verwijderd en de computer(macbook) herstart en

het account opnieuw ingevoerd maar ik kom er niet in.

Ik heb via het portaal, via office ,gezien dat er mails verstuurd worden en aankomen maar

ik zie ze niet.

m.vr.gr.

hans
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Hans,

Ik kan zien dat u ingelogd bent geweest in de beheerdersportaal. Zelf kan ik het portaal niet in omdat u een eigen wachtwoord heeft gemaakt. Het account ziet er goed uit en lijkt mij te kunnen werken.

U zou kunnen proberen om in te loggen in de webmail: http://mail.office365.com

Eventueel als u er niet uit komt wil ik graag een poging wagen om toegang te krijgen tot uw account, daarvoor zal ik wel uw wachtwoord moeten resetten.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/email-wachtwoord-niet-herkend/m-p/5044#M607Hallo Hans,

Ik kan zien dat u ingelogd bent geweest in de beheerdersportaal. Zelf kan ik het portaal niet in omdat u een eigen wachtwoord heeft gemaakt. Het account ziet er goed uit en lijkt mij te kunnen werken.

U zou kunnen proberen om in te loggen in de webmail: http://mail.office365.com

Eventueel als u er niet uit komt wil ik graag een poging wagen om toegang te krijgen tot uw account, daarvoor zal ik wel uw wachtwoord moeten resetten.

 
Hallo Tim,

Ik ben inderdaad in het beheerders portaal geweest.

Als ik nu je webmail link volg krijg ik het volgende:

:-(Er is iets misgegaan Er is geen postvak gevonden voor admin@kpn1283860.onmicrosoft.com.X-ClientId: P5X6 - HZU0 - S1TS - TJKZGYTW
X-OWA-Error: Microsoft.Exchange.Data.Storage.UserHasNoMailboxException
X-OWA-Version: 15.1.318.22
X-FEServer: HE1PR02CA0054
X-BEServer: AMXPR01MB087
Date: 10-11-2015 10:49:07

Als je toegang wilt hebben graag wat dit is zo waardeloos.

Ik denk ook dat het niet zozeer in de mail zit als wel in de server,
want hij herkent het email adres niet.

Als ik via het portaal nieuwe wachtwoorden genereer en admin of info inlog
dan herkent het beide adressen niet.

Deze elende heb ik in augustus ook gehad, toen heb ik een collega van je aan
de lijn gehad en toen hebben we van alles geprobeerd en uitgevogelt zonder iets
te vinden en opeens was het zonder aanwijsbare reden of oorzaak weer werkend?

m.vr.gr.

hans
Hallo Tim,

Ik neem aan dat deze mail:

Met vriendelijke groeten,

Tim
KPN Webcare / Social Care Zakelijke Markt

van jouw kwam?

Wat is er gebeurd?

Ik zag wel een bevestiging van een opzegging en weer een nieuwe overeenkomst.

Ik mis alleen vanaf de 9-11 tot heden een aantal mails, niet allemaal belangrijk maar

sommige wel.

Zijn die nog te achterhalen?

M.vr.gr.

hans 
Reputatie 7
Badge +11
Beste Hans,

Dat was ik inderdaad. Ik heb uw mailbox opnieuw moeten aanmaken en nu werkt deze weer.

Helaas heeft dit wel als gevolg gehad dat de e-mails die erin stonden weg zijn. Sorry! Ik hoop dat het niet een groot probleem voor u is. :(
Sommige is waarschijnlijk een probleem maar als ze re niet meer zijn houd het op.

Ik begrijp alleen niet precies wat er gebeurt is, ik neem aan dat dit geconflicteert

heeft maar wat is daarvan de reden en kan ik dat voorkomen?

Tot slot nog het volgende:

Ik heb vrijdag om 11.12 een mail naar KPN gestuurd met een verzoek om hulp,

daar heb ik de bevestiging van gekregen maar tot op heden verder nog geen reactie.

Ik ben blij dat ik naar het forum ben gegaan want anders was ik waarschijnlijk nog niet geholpen.

Ik vind overigens dat je als zaak wel wat sneller geholpen zou moeten worden,

want : Binnen enkele dagen ontvangt u per e-mail een reactie op uw melding. is niet echt vlot.

Wat overigens ook vervelend is dat als je uit Duitsland  en mobiel naar Nederland belt,

 neem ik aan gewoon in de wachtrij wordt geplaatst.

 ik heb vrijdag na 26 minuten maar opgehangen.

Hetzelfde is mij gebeurd in augustus.

M.vr.gr.

hans
Reputatie 7
Badge +11
Beste Hans,

Hoe dit precies heeft kunnen ontstaan durf ik niet te zeggen. Uw postvak en licentie is ontkoppeld gekomen van de gebruiker.

Zelf ben ik meer bezig geweest om het probleem op te lossen dan uit te zoeken waar en hoe het mis is gegaan..

De volgende keer wanneer u een probleem of vraag heeft doe ik graag mijn best om u van deze informatie te voorzien!

Uw klacht over de bereikbaarheid van onze klantenservice zal ik absoluut onder de aandacht brengen binnen de organisatie. Fijn dat u heeft ervaren ook op het forum terecht te kunnen.

Reageer