Exchange online Bestelling

  • 24 maart 2017
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

d.d. 21.03.2017 Exchange online besteld, maar er ging iets niet goed aangaande admin account, gelijk contact formulier ingevuld in de hoop op spoedige reactie (hulp) nu 24.03.2017 zelf maar gebeld sta nu in de wacht pfff:?:@

5 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hoi Ernst,

Wat jammer dat u het abonnement zo snel al weer hebt opgezegd. Ik vind het erg rot dat u eerder op de dag niet goed geholpen bent.

Maar zoals ik al zei, ik zat klaar in de startblokken om te gaan rennen.Spijtig dat ik u niet heb mogen begeleiden naar de finish. Ik weet zeker dat we er samen uit gekomen waren.

Mocht u mijn hulp toch nog eens nodig hebben, dan zie ik u graag terug op het forum. Ik wens u nog een fijne avond.
dank voor het oppakken van het probleem, maar nu top hulp van een collega van je, was ik zo klaar met kpn dat ik m'n contract heb opgezegd ben al vanaf 17.03 bezig om dingen voor elkaar te krijgen. KPN gooit wel erg snel handdoek in de ring ben zakelijk wat anders gewend. jammer
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Ernst.

In vind het fijn om te lezen dat u telefonisch geholpen bent vandaag. :)

Het wachtwoord van het admin account kunt u opzoeken in uw Zelfservice Cloud omgeving.

Wanneer u hierin ben ingelogd kiest u bij 'abonnement' bovenin het scherm voor uw Exchange Online pakket. Ga vervolgens naar het tabblad 'Microsoft Office 365'. Daar vind u de admin-gegevens terug, inclusief wachtwoord.
Ben inderdaad geholpen!! maar wil nu wachtwoord van het admin account aanpassen maar dit wil niet lukken had gehoopt dat deze omgeving beter zou zijn als die van microsoft !! wat nu te doen

met vriendelijke groetjes Ernst
Reputatie 2
Badge +2
Goedemiddag EJBerg,

Wat rot dat er niet is gereageerd op het door u ingevulde contactformulier. 😞 Sorry daarvoor. Ik ben het met u eens dat dit absoluut niet netjes is.

Ik begrijp dat u vandaag contact hebt opgenomen met de telefonische klantenservice. Hebben mijn collega's u, ondanks die vervelende wachtrij, kunnen helpen met de vraag over de Exchange Online bestelling?
Zo niet. Ik zit in de startblokken klaar om voor u aan de slag te gaan.

Reageer