Vraag

Facturering KPN is fout.

  • 19 November 2017
  • 1 reactie
  • 122 keer bekeken

Ik heb op maandag 13-11-2017 via KPN mail mijn vraag gesteld en binnen 3 werkdagen zou ik een reactie krijgen, maar sindsdien heb ik geen enkele bericht gekregen. Daarom ben ik hier in deze forum. Het betreft de factuur over de maand december 2017. De Exchange Online Instap heb ik in oktober 2017 opgezegd en op 4 november 2017 is deze door jullie (KPN) netjes gesloten. Waarom zie ik die Exchange Online Instap die 1,70/mnd kost, nog steeds op mijn factuur van december 2017? Waarom betaal ik voor iets wat opgezegd en gesloten is? Die Exchange Online Instap wil ik niet meer op mijn factuur hebben. En graag verzoek ik jullie (KPN) om die € 1,70 (factuur december 2017) die onrechtmatig is geïncasseerd netjes naar de rekening van Loef & Catering B.V. terug te storten. Bijvoorbaat bedankt.

Met vriendelijke groet,
F. Loefstop

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Goedemiddag @loefcatering,

Goed dat u dit meldt! Het automatische ophefproces is blijven hangen. Ik kan hem het laatste duwtje geven om de connectie met de facturatie te verbreken.

Het teveel betaalde bedrag wordt dan automatisch teruggeboekt op de slotfactuur, 🙂
Gezien het abonnement op dit moment nog 'te redden' valt, zou ik graag nog een verificatie doen voor ik het abonnement definitief afsluit. Zou u mij een privébericht willen sturen met de laatste 4 cijfers?

Dan kan ik het meteen voor u regelen.

Reageer