Beantwoord

Fout bij aanvragen extra mailbox


Ik heb vorige week geprobeerd een extra kiosk mailbox aan te maken via de cloudservice portal (cp.online.kpn.com -> winkel -> rechten kopen -> koop additionele bronnen).

Alleen kreeg ik daar een foutmelding. (helaas vergeten te kopiëren)

Als ik hetzelfde nogmaals probeer krijg ik de volgende melding:

"Kan resources voor abonnement #******* niet upgraden/downgraden: Er is al een upgrade/downgrade verzoek UG033724 in status Provisioning is mislukt (PF). Dit verzoek verbiedt het plaatsen van een verzoek van hetzelfde verzoektype (per abonnement).Please either cancel conflicting order or wait until it is processed; of neem contact op met uw provider"

Wat is hier het probleem en hoe is dit op te lossen?

We hebben nu negen kiosk licenties en hebben er tien nodig.
icon

Beste antwoord door Tim 3 juni 2016, 14:16

Hallo @Hopman, de order is inderdaad mislukt. Geen idee waarom precies. Gisteren heb ik de order opnieuw voor u laten verwerken en zo te zien is het gelukt! De extra licentie is aan uw account toegevoegd. Als het goed is kunt u de winkel nu ook weer gebruiken voor andere wijzigingen.

Graag verneem ik van u of het allemaal is gelukt! :D

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @Hopman, de order is inderdaad mislukt. Geen idee waarom precies. Gisteren heb ik de order opnieuw voor u laten verwerken en zo te zien is het gelukt! De extra licentie is aan uw account toegevoegd. Als het goed is kunt u de winkel nu ook weer gebruiken voor andere wijzigingen.

Graag verneem ik van u of het allemaal is gelukt! :D
Hallo Tim, het lijkt erop dat alles weer werkt.

Bedankt!

Reageer