Vraag

fout melding inloggen office 365

  • 2 September 2017
  • 4 reacties
  • 571 keer bekeken

als ik inlog krijg ik de volgeden foutmelding :
De gevraagde bron is niet gevonden.
SluitenGegevens voor ondersteuningsteam
Correlatie-id:
weu#deb6a41a-2e81-42eb-94fd-0abec850409f
Foutcode:

Ik moet dan mijn browser afsluiten en opnieuw opstarten en dat is vervelend .
Hoe moet ik dit oplossen

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hi @john van elk, welkom op het Zakelijk KPN Forum! 🙂

Dat is inderdaad een lastig probleem, ik denk graag met u mee voor een oplossing. In welke situaties krijgt u deze melding? Is het altijd wanneer u probeert in te loggen? Welke internet browser gebruikt u eigenlijk?
Hebt u dit probleem ook op een andere computer?
Sinds een week of twee .,daar voor geen last. Ik werk met safari ( Apple )
Reputatie 7
Badge +11
Dag @john van elk, er is kans dat er tijdelijke gegevens in de weg zitten. Ik wil u adviseren om de cache gegevens van uw Safari browser te wissen. Hopelijk is het probleem daarna verdwenen!
Ik verneem het graag.

Cache wissen in Safari (Apple-versie)- Ga naar het vervolgkeuzemenu Safari.
- Selecteer Voorkeuren.
- Klik op het pictogram Beveiliging in het bovenste venster.
- Klik in het dialoogvenster Beveiliging op Bladwijzers.
- Klik op Toon cookies.
- Klik in het dialoogvenster Cookies op de cookies van de domeinnaam en klik vervolgens op Verwijder.
- Als je alle cookies wilt wissen, klik je op Verwijder alles.
- Klik op Gereed.
Reputatie 7
Badge +6
Persoonlijk heb ik slechte ervaringen met offic365 icb met safari. Het is het "Net niet". Persoonlijk adviseer ik iedereen om bij dergelijke problemen over te stappen naar Chrome of Firefox.

Reageer