Al geruime tijd ben ik aan het proberen Onedrive voor business werkend te krijgen.
Het lijkt of er een conflict is met mijn Onedrive (prive account 5 GB)
Tijdens het inloggen lijkt het In eerste instantie goed te gaan maar dan al heel snel krijg ik de melding:
500 INTERNAL SERVER ERROR
Per 1 januari 2017 willen we met ons bedrijf online gaan werken met office 365 welke wij als abonnee bij de KPN hebben.
Graag uw hulp hierbij.
Met vriendelijke groet,
Huib Mulder
Beste antwoord door Huib Mulder
Beste Tim,
Het probleem is opgelost door Microsoft.
Het is dus niet een makkelijk probleem.
Maar nu wil ik graag mijn Onedrive for business synchroniseren met mijn macbook.
Ik heb alle folders welke ik wil delen met mijn collega's nu op Onedrive staan maar het sychroniseren lukt niet.
Wat ik begrijp is dat ik de nieuwste Onedrive versie op mij macbook moet installeren.
Maar hoe doe ik dat? via de appstore moet ik hiervoor betalen.
dat lijkt mij toch raar terwijl ik office365 heb.
Ik hoor graag je reactie.
Groet,
Huib
Bekijk origineel
Het probleem is opgelost door Microsoft.
Het is dus niet een makkelijk probleem.
Maar nu wil ik graag mijn Onedrive for business synchroniseren met mijn macbook.
Ik heb alle folders welke ik wil delen met mijn collega's nu op Onedrive staan maar het sychroniseren lukt niet.
Wat ik begrijp is dat ik de nieuwste Onedrive versie op mij macbook moet installeren.
Maar hoe doe ik dat? via de appstore moet ik hiervoor betalen.
dat lijkt mij toch raar terwijl ik office365 heb.
Ik hoor graag je reactie.
Groet,
Huib