Beantwoord

Foutmelding bij aanvragen extra licentie Exchange online instap

  • 28 September 2017
  • 3 reacties
  • 160 keer bekeken

Ik heb vanmiddag geprobeerd een extra email licentie (van 4 naar 5 licenties) aan te vragen voor KPN Exchange online instap, maar ik krijg helaas een foutmelding. Het is ook niet meer mogelijk om een nieuwe aanvraag te doen, omdat er nog 1 in aanvraag is die niet te annuleren is (die met de foutmelding).

"Foutmelding: Er zijn technische problemen opgetreden tijdens verwerking van de
UG169058"
en ´Kan resources voor abonnement xxxxxxx niet upgraden/downgraden: er is al een upgrade-/downgrade-order #UG169058 in status Provisioning is mislukt(PF). Dit verzoek verbiedt het plaatsen van een verzoek van hetzelfde verzoektype (per abonnement). Gelieve het conflicterende verzoek te annuleren of te wachten tot het verwerkt is, u kunt ook contact opnemen met de provider.`

Nu heb ik begrepen via de telefonische KPN klantenservice dat er een verhuizing gaande is van de cloud diensten en dit de oorzaak is. Het zou (worst case) tot het einde van het jaar duren voordat ik weer een email licentie kan aanvragen. Na wat extra speurwerk kom ik op dit forum ook meerdere mensen tegen met exact deze foutmelding, waarbij het wel is gerepareerd. Is dat in mijn geval ook mogelijk?
icon

Beste antwoord door Lindsay 28 September 2017, 19:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Goedenavond @Rubenvans!

Fantastisch dat u de volledige foutmelding hier post. 😄
Ik heb met deze informatie de fout in uw abonnement kunnen opzoeken en heb een nieuwe foutmelding gevonden: "Upgrade failed:Parallels Operations Automation error #error_code #0, extype_id #37, module_id #APSManager, Can not create DNS record for '****.nl.' of type TXT. There is existing record"

De foutmelding geeft aan dat er een nieuw TXT record gemaakt wordt, maar dat dit niet lukt omdat er al een bestaand record is. Google verificatie zo te zien.

Ik kan het record tijdelijk offline halen, de order doorduwen en het record vervolgens weer online plaatsen. Vindt u dit goed?🙂
Goedenavond @Rubenvans!

Fantastisch dat u de volledige foutmelding hier post. 😄
Ik heb met deze informatie de fout in uw abonnement kunnen opzoeken en heb een nieuwe foutmelding gevonden: "Upgrade failed:Parallels Operations Automation error #error_code #0, extype_id #37, module_id #APSManager, Can not create DNS record for '****.nl.' of type TXT. There is existing record"

De foutmelding geeft aan dat er een nieuw TXT record gemaakt wordt, maar dat dit niet lukt omdat er al een bestaand record is. Google verificatie zo te zien.

Ik kan het record tijdelijk offline halen, de order doorduwen en het record vervolgens weer online plaatsen. Vindt u dit goed?🙂


Hoi Lindsay!

Dat lijkt mij prima! Dank voor de snelle acie!
Reputatie 6
Badge +5
Hi @Rubenvans,

Het is al opgelost! De order is doorgelopen. Zou u dit willen bevestigen voor mij? 🙂

Reageer