Vraag

gedeelde map niet zichtbaar in webapp outlook

  • 27 May 2016
  • 1 reactie
  • 824 keer bekeken

Ik gebruik office365, ik heb een gedeelde map aangemaakt en een gebruiker toegewezen.

Deze gebruiker krijgt echter gedeelde map niet zichtbaar in outlook webapp.

Rechtermuis klik MAPPEN "Openbare map toevegen aan favorieten" geeft foutmelding;

KAN UW VERZOEK NIET UITVOEREN, geen openbare mappen beschikbaar.

Wat gaat of doe ik fout

Ik hoor het graag

Groet

Intrav 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Hi @intrav, dat is een goede vraag! Volgens mij doet u niets fout en hoort het zo te werken. :S

Nu valt het mij op dat er een storing gemeld is sinds gisteren welke betrekking heeft tot agenda's, delen en meer functies. Mijn vermoeden is dat u ook hinder ondervindt. De actuele status kunt u volgen in de Microsoft Portal met een administrator account.

@frans83lopik, heeft u toevallig al met deze optie lopen spelen? ;)

o365storing.png

Reageer