Beantwoord

Geen mogelijkheid office 365 mailboxen aan te maken (vaste beheerder is helaas niet meer)

  • 18 December 2015
  • 2 reacties
  • 207 keer bekeken

Beste lezer/behandelaar,

Wij hebben het volgende probleem:

Onlangs is onze vaste (externe) beheerder overleden die voor ons de automatisering regelde..

En we hebben nu hoge nood om nieuwe mailboxen aan te maken. Echter, nu blijkt dat nergens

gegevens zijn terug te vinden van zijn beheer-account. Ik heb al een poos met Microsoft gebeld,

ben daarbij diverse keren doorverbonden, en uiteindelijk werd na 8x doorverbinden de verbinding

verbroken zonder dat ik een ticketnr heb gekregen. Inmiddels zijn we er achter dat er een pakket

bij KPN is afgenomen voor deze diensten (met Office 365), maar verder dan dat komen we helaas

niet.

Wel hebben we een KPN-contractnr gevonden, maar ben ik hier aan het juiste adres?

En kan KPN uberhaupt iets betekenen? Ik kan mij voorstellen dat er geen wachtwoorden

achterhaald kunnen worden, maar is het bv mogelijk dat KPN assisteert bij het resetten

van het account?

Ik hoop dat iemand spoedig antwoord kan geven op onze vragen.

Mvgr,

Jelte Snijders
icon

Beste antwoord door Tim 24 December 2015, 12:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Jelte,

Ontzettend vervelend dat uw vaste beheerder is overleden! :(

Desondanks heet ik u welkom bij de zakelijke community van KPN.

Natuurlijk kan KPN u helpen om toegang te krijgen tot uw diensten. Een voorwaarde is wel dat wij alleen accountgegevens kunnen verstrekken aan de contractant. Om u verder te kunnen helpen verifieer ik graag of u de contractant bent. Ik stuur u daarvoor een privébericht, u kunt reageren om mij de benodigde gegevens te sturen.
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Jelte,

Ik heb nog geen bericht van u gezien. Kan ik er vanuit gaan dat het is gelukt om dit probleem op te lossen?

Als er vragen zijn dan wil ik u daar graag mee helpen!

Reageer