Beantwoord

Gegevens op factuur staan nog niet goed

  • 13 October 2016
  • 3 reacties
  • 156 keer bekeken

Badge
Hey Grote Groene vrienden,

Ik heb al diverse malen gevraagd mijn factuur gegevens van mijn domein aan te passen. Ik heb inmiddels 2x een Whois gestuurd en toch verschijnt de factuur met oude adressering. Hoe kan ik er zeker van zijn dat de volgende het goede adres bevat?
icon

Beste antwoord door Tim 13 October 2016, 11:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo Grote Blauwe Toek! Welkom op het Zakelijk KPN Forum. ;)

Het factuuradres kunt u wijzigen door een adreswijziging voor de facturatie door te geven. De gegevens kunt u niet aanpassen in de customer portal maar wel middels de KPN website. Op het moment wordt er gewerkt aan de pagina en is deze vanaf 21 oktober weer actief. Om uw gegevens eerder te wijzigen kan de klantenservice, en wij op het forum, u verder helpen.

Betreft het enkel het wijzigen van uw e-mailadres of de volledige adresgegevens bij een verhuizing?
Badge
Adres na een verhuizing 🙂 Iets met groter wonen enzulks! Ik check het over 8 dagen even en anders hoor je me weer Tim. Thnx
Reputatie 7
Badge +11
Ah! Die voelde ik min of meer aankomen ;)
Helemaal goed, ik ga ervan uit dat het moet lukken als de pagina weer open is.

Fijne dag, Toek!

Reageer