Heb exchange van KPN (uitgeklede versie office 365). nu krijg in sinds een paar dagen geen inkomende mail meer. Mail versturen gaat wel. Wie kan mij helpen???
Hallo @jeroen, welkom op het Zakelijk KPN Forum! :D
Erg lastig dat u geen inkomende e-mail binnen krijgt. De dienst en het abonnement lijkt actief te staan, anders kon u geen e-mail versturen. Via uw e-mailadres heb ik uw account gevonden en er staat volgens mij niets verkeerd.
Heeft u daar wel alle e-mails ontvangen? Zo ja, is er mogelijk een instelling in uw mailprogramma verkeerd komen te staan. Aangezien u een Exchange Online Premium account van KPN heeft, kunt u uw account verwijderen in uw mailprogramma en opnieuw toevoegen. Als u er niet direct uit komt kan dit vaak helpen!
Laat u aan ons weten of er weer e-mail binnen komt?
Vul uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.