inkomende mail
Heb exchange van KPN (uitgeklede versie office 365). nu krijg in sinds een paar dagen geen inkomende mail meer. Mail versturen gaat wel. Wie kan mij helpen???
Hallo @jeroen, welkom op het Zakelijk KPN Forum! :D
Erg lastig dat u geen inkomende e-mail binnen krijgt. De dienst en het abonnement lijkt actief te staan, anders kon u geen e-mail versturen. Via uw e-mailadres heb ik uw account gevonden en er staat volgens mij niets verkeerd.
Probeer eens in te loggen op uw webmail via: https://outlook.office365.com
Heeft u daar wel alle e-mails ontvangen? Zo ja, is er mogelijk een instelling in uw mailprogramma verkeerd komen te staan. Aangezien u een Exchange Online Premium account van KPN heeft, kunt u uw account verwijderen in uw mailprogramma en opnieuw toevoegen. Als u er niet direct uit komt kan dit vaak helpen!
Laat u aan ons weten of er weer e-mail binnen komt?
Erg lastig dat u geen inkomende e-mail binnen krijgt. De dienst en het abonnement lijkt actief te staan, anders kon u geen e-mail versturen. Via uw e-mailadres heb ik uw account gevonden en er staat volgens mij niets verkeerd.
Probeer eens in te loggen op uw webmail via: https://outlook.office365.com
Heeft u daar wel alle e-mails ontvangen? Zo ja, is er mogelijk een instelling in uw mailprogramma verkeerd komen te staan. Aangezien u een Exchange Online Premium account van KPN heeft, kunt u uw account verwijderen in uw mailprogramma en opnieuw toevoegen. Als u er niet direct uit komt kan dit vaak helpen!
Laat u aan ons weten of er weer e-mail binnen komt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.