Vraag

inkomende mail

  • 7 juni 2016
  • 1 reactie
  • 160 keer bekeken

Heb exchange van KPN (uitgeklede versie office 365). nu krijg in sinds een paar dagen geen inkomende mail meer. Mail versturen gaat wel. Wie kan mij helpen???

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @jeroen, welkom op het Zakelijk KPN Forum! :D

Erg lastig dat u geen inkomende e-mail binnen krijgt. De dienst en het abonnement lijkt actief te staan, anders kon u geen e-mail versturen. Via uw e-mailadres heb ik uw account gevonden en er staat volgens mij niets verkeerd.

Probeer eens in te loggen op uw webmail via: https://outlook.office365.com

Heeft u daar wel alle e-mails ontvangen? Zo ja, is er mogelijk een instelling in uw mailprogramma verkeerd komen te staan. Aangezien u een Exchange Online Premium account van KPN heeft, kunt u uw account verwijderen in uw mailprogramma en opnieuw toevoegen. Als u er niet direct uit komt kan dit vaak helpen!

Laat u aan ons weten of er weer e-mail binnen komt?

Reageer