Vraag

inlog werkt niet

  • 10 juli 2020
  • 6 reacties
  • 142 keer bekeken

 

Ik was de wachtwoorden van 2 mail adressen kwijt. Via de selfservice cloud de wachtwoorden aangepast. Maar nu heb ik op een mailbox geen toegang meer en krijg ik steeds de melding dat het wachtwoord niet klopt. 


6 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Goedemorgen @Rene Sulmann, welkom op het Zakelijk KPN Forum,

Waar krijgt u precies de melding dat het wachtwoord niet klopt, is dit via de webmail omgeving of krijgt u deze melding te zien vanuit de e-mail client (zoals outlook o.i.d.)?

 

Ik krijg dit in de w-mail cliënt Outlook ik zie dat hierdoor ook mijn contacten lijst kleiner is. 

Reputatie 2
Badge +2

En als u met dat e-mail adres/wachtwoord inlogt op de Webmail van Office365, kunt u dan wel succesvol inloggen?

Ja maar dan zie ik geen mails meer staan alles is leeg en geen contacten. 

Hoe krijg ik dit opgelost. 

Reputatie 2
Badge +2

Ik kan hier melding voor u gaan maken zodat dit door de servicedesk van de cloud afdeling opgepakt kan worden.

Kunt u mij in een privébericht de volgende gegevens sturen:

  • E-mail adres (incl domeinnaam)
  • Contact mailadres + contact telefoonnummer
  • postcode+huisnummer
  • klantnummer
  • laatste 4 cijfers IBAN

 

Als u mij deze gegevens stuurt ga ik er direct verder mee aan de slag.

Reageer