Vraag

Inloggen via https://cp.online.kpn.com/ lukt me niet meer. Wachtwoord vergeten... Graag uw hulp. Groet, outfo49823

  • 29 maart 2020
  • 16 reacties
  • 221 keer bekeken

Inloggen via https://cp.online.kpn.com/ lukt me niet meer. Wachtwoord vergeten... Graag uw hulp. Groet, outfo49823


16 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Goedemiddag @outfo49823, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik kijk graag even met u mee. Stuur mij een privé bericht met daarin uw bedrijfsnaam, klantnummer, e-mailadres en de laatste 3 cijfers van uw IBAN.

Dag Mark L., dank voor uw bericht. Ik heb uwerzijds echter geen reactie op mijn pm meer gehad. Graag alsnog even contact. Groet!

Dag Mark, het lukt helaas ook nu niet om een wachtwoord-reset-mail naar het aangepaste adres te krijgen. Graag opnieuw uw controle/aanpassing. Groet...

Reputatie 4
Badge +3

Heeft u dat wel gedaan op de pagina waarvan ik u eerder de link gestuurd heb? 

Ja, oude en nieuwe link. Geen succes. Gr

Reputatie 4
Badge +3

Maar u krijgt in eerste instantie wel de melding dat het nieuwe wachtwoord wordt verzonden toch? Komt het misschien in uw spamfolder terecht?

Geen spam ontvangen….?????

Beste Mark L., geen bericht meer ontvangen uwerzijds. Inmiddels een week bezig om tot een reset van accountgegevens te komen. Oplosbaar toch. Dank opnieuw, groet….

Reputatie 1
Badge

Hier het zelfde probleem ik ontvang de e-mail niet voor het wachtwoord reset niet. En de SPAM filter gecontroleerd uiteraard, twee weken eerder al een poging gedaan en nu weer maar zonder succes.

Hoe kom ik dan nu weer in de positie dat ik mijn online settings voor mijn domein kan managen? Gr, dank

Dag, nog altijd geen toegang. Oplosbaar?

Hoewel ik uw bemoeienissen waardeer (en ikzelf natuurlijk in the first place mijn ww vergat) ben ik tegelijk ook blij dat KPN/u mijn huisarts niet is/bent. Anders was ik inmiddels waarschijnlijk wel al overleden… Any solution in sight of zal ik het maar laten rusten? Dank wederom...

Reputatie 4
Badge +3

 Het is een feit dat de oplossing lang op zich laat wachten. Uiteraard zal ik er voor zorgen dat er een oplossing komt. Bedankt voor uw geduld. 

Daar houd ik me aan vast… Dank, groet!

Helaas, zowel via https://cp.online.kpn.com/servlet/Turbine/frm/single/ en https://cp.allisp.eu/servlet/Turbine/frm/single/ met alle inlogvarianten (userID’s, mailadressen) zoals aangereikt, geen succes. Laat het maar rusten. Gr,

Reputatie 4
Badge +3

Een bijzonder vreemde en frustrerende situatie. Ik houd de voortgang omtrent dit probleem in de gaten en zal het hier melden indien er meer bekend is. De keuze om daar dan nog iets mee te doen is uiteraard aan u. Bedankt voor uw medewerking en geduld tot zover.

Reageer