[OPGELOST} Internationale Microsoft Exchange storing

  • 2 November 2016
  • 0 reacties
  • 828 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +5
Update, 14:38 uur:
Het is zover! De storing zou volledig opgelost moeten zijn.:)
Ervaart u nog problemen? Reageer op dit blog, dan gaan wij op onderzoek uit!


Update, 13:00 uur:
Microsoft maakt goede stappen! Op dit moment is het probleem voor 95% verholpen. Wij blijven u natuurlijk op de hoogte houden. Zodra de storing volledig is verholpen wordt dit blog weer geüpdatet.


Er is op dit moment een internationale storing bij Microsoft. Het is daarom mogelijk dat u geen verbinding kan maken met Office365. Dit betekent dat u geen mail kunt versturen/verzenden en eventueel ook uw OneDrive niet kunt synchroniseren.

Werkt uw POP/IMAP instelling niet?
Controleer of de online omgeving werkt. Via portal.office.com moet u gewoon kunnen mailen en uw OneDrive bestanden benaderen.

Werkt uw Exchange Premium account niet?
In dit geval ligt de Exchange server eruit. De webmail is niet benaderbaar of haalt geen e-mail/bestanden binnen. Ook andere functies die een koppeling met e-mail hebben (bijvoorbeeld een agenda met de optie ‘save to e-mail’ aangevinkt) zullen niet werken.

Wat nu?
Microsoft is op de hoogte van het probleem en werkt met de hoogste prioriteit aan een oplossing. Houd deze blog in de gaten, zodra wij een update hebben over de status posten we meer direct informatie.

0 reacties

Geen reactie

Reageer